Bazen hiç umadığın bir anda hayat karşına farklı bir kılıkta çıkabilir.
O seni yerden yere vuran hayat, sana eziyetler çektiren, sana gözyaşı dışında vad'ettiği bir şey olmayan o hayat, karşına bir buket çiçekle çıkabilir, hayattan ve hayatta dair olan her şeyden tam umudunun kesildi o anda hayat sana bir buket çiçekle karşına dikili verir.
Farklı bir kıyafet, farklı bir beden için de ve farklı bir sürü güzel duyguları bir arada barındıran bir çiçek kılığında çıkıverir sana hayat.
Sonra bir dönüpte bakarsın, sona erdiğini hiç devam etmeyeceğini bir yaşam sebebi kaldığını sandın an elinde çiçeklerle, yüzünde küçük bir tebessüm ve farklı bir bedende dikili verir karşında durur.
Sana gelir ve der hayat burda, burdan devam ediyor.
O kadar çok yıprandın üzüldün ve kırıldın ama hayatın devamı burda, bundan sonralarının güzel olduğu bir hayatla devam ediyorsun.
Onlarca çok yarana derman, onlarca akan gözyaşını kesen, yüzünde solmuş çiçeklere hayat veren güzellikte biri olarak çıkıveriyor..
İşte orda anlıyorsun o kadar manasız kalan sözlerin, yaşanamayan onlarca sevincin, gülmeyi unutmuş olan o yüzün aslında, hayatın senin karşına bir buket çiçeğiyle çıktığı o beden içinde ki insan da buluyorsun.
Evet farkına varıyorsun hayatı tanımlarken de, o beden içine sığdırdığın insan senin için hayatında ta kendisi oluyor..
Bir yaşam mücadelesi, bir sevinç kaynağı, gözlerde tüten özlem kokusu...
Ve hiç kimse yokken sana gelip herkes olur, hiç bir şey yolunda olmaz, hiç bir şey yolunda gitmezken o gelip yanında olup yolunda beraber gitmeye hazır olur.
Yaşam seni bir o kadar uçurumlara, kayalıklara, denizin dibine sürüklerken, hayatın kendisi olan o kişi sana yelken açıp seni o denizin dibinden çekip alıverir.
Sıkışıp kaldın o kayalıkların üstünden alıp seni rahat edebileceğin en güzel yere kalbinin ortasına alır.
Ve her şeyden umudun bitmiş kendini uçurumun kıyısından birakıp düşecekken, ellerinden tutup seni hayatın bitmediğini, bir hayatın daha yeni başladığını hatırlatır.
Bakışları, gülümsemesi, gözbebeklerinin parıldaması ve o seni mest eden o mimikleriyle...
Sana yeni bir yaşımın, hayatın aslında kılık değiştirip elinde ki bir buket çiçekle çıkanın kendisi olduğunu, hayatının oradan yeniden yeşillenip filizlendiğini gözlerinin önüne sererek gösterecektir.
Hayatın bittiği yerde, sana yeniden bir hayat kapısı açacak ve sana hayat buradan devam ediyor, ilerleyen yolların üstünde sadece mutluluk var diyecek.
Hayatın bittiği yerde, hayat sana yeniden gülümseyecek, ellerinde bir buket çiçeğiyle yüzünde oluşturduğu tebessüm ve parıldayan gözleriyle...