BÖLÜM - 83

25 1 0
                                    

Sar baştan daldık yine hayallere, arsız bir insanız biz ne akılanırız ne de hattalarımızdan ders çıkarırız.
En büyük sorunumuz ise sürekli güveniriz, inanırız ve hep güvendiğimiz için kaybederiz.
Hep kullağını yalanlarlarla tıkmaya çalışırlar ama sen gözünü öyle bir aşkla kör etmişsin ki, söyledi her sözü düşünmeden zihninde geçirmeden inanmışsındır.
Bir sürü  hayaller kurarsın, daha avuçların arasına almadan bir kız çocuğuna isim verirsin.
Saçlarında gür siyahlıklarla doluyken, beyaz bembeyaza büründüren dertler yüklersin kendine.
Tabii ki bunların en büyük sebebi hep inandın için sürekli saf bir kalbi taşıdın için.
Sen ne kadar inanırsan ve ne kadar için de saf bir kalbi taşırsan hep kırılmaya ve üzülmeye hazır ol.
Çünkü hayat kırmaya ve dağıtmaya her zaman münasiptir.
Hayat bir düzeni sevmez, hayat hayalleri sevmez.
Hani hayat hiç bir zaman ben burda olacam değil, kendisi nerde olmanı isterse seni oraya götürür.
Sen kendince ne kadar hayaller kursan da, kendince ne kadar düşünceler içinde olsan da her zaman nerde nereye gideceğine hayatın kendisi ve kaderin karar verir.
O çizelge içinde ilerlersin ama ne zaman ne olacağının farkında olamazsın.
Rabbin ne der kimseyi benden çok sevme, sen eğer Rabbinden daha fazla değer verdin bir şey çıkarırsan oraya, Rabbin seni onunla sınar.
Her zaman şunu da unutma nefes aldın her an bir imtihandır.
Sen bu yaşam sınavından geçmek istiyorsan karşına çıkan bütün o sınavlara hazır olman gerekir.
Hayatın seni nerde, ne zaman ve nelerle sınayacağını asla bilemezsin.
O yüzden her zaman yeni bir sınava ve yeni bir sınanmaya da hazır ol sen her zaman her şeyin en güzelini yap gerisi takdiri ilahi.
Unutma dünya görüldüğü kadar büyükte değil, bugün aldığın nefesi belki yarın alamayacaksın.
O yüzden her zaman her şeyin en iyisi yap, olmuyorsa da eğer zorlama.
Hiç bir zaman hiç bir güzellik zorla olmaz.
Güzel olan her zaman zorlama olmadan da olandır.
Baktın sen itelemeden de yürüyorsa bir şeyler o zaman kendi başına kendini yıpratmadın bir hayata kucak aç.
Sen eğer sadece kendin iter kakalarsan sadece kendin eğer yürümesi için çaba sarf ediyorsan gidebileceği son yer senin çabanın son bulacağı yer olur.
Ama eğer ki iki taraftanda destek varsa her zaman içini rahat tut o yürür ve yolunu bulur sen itmesen de o seninle beraber yürür.
Unutma nasipten öte yol yok...

SENDE KALDI BİR YANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin