Yağız ve Aras evden çıktığında selinayı hemen koltuğa oturttum gördüklerimi ona anlatmam gerekiyordu. Ya gercekten yağız ve aras, yamaç ve alazsa. Bu gercekten çok tuhaf olurdu.
Melina:
-sana bir şey söylemem gerek seli.
Selina:
-kötü bir şey mi oldu yoksa peri ilacını mı fark ettiler.
Melina:
-hayır ama daha önemlisi.
Selina:
-söyle artık merak ettim. Yoksa, yoksa sen yamaçla alazı mı bul-
melina:
-evet yani hayır. Emin değilim. Selina bak sen bayıldığın an biz seni tutmak için yere eğildik. Ve arasın boynunda benim kolyemin aynısını gördüm. Yani koruyucu taşı dünyada nereden bulabilir ki.
Selina:
-ne nasıl ciddi misin? Ama bu imkansız olsalardı anlardık. Ama anlamayadabilirdik. Aslında mel dünyada tonlarca taş çeşidi varmış ve bazı insanlar kötülüklerden, kötü enerjilerden korunmak için bu taşları kullanırmış. Belki de sen o taşı o anki endişeyle koruyucu taşa benzetmiş olabilirsin. Belki de normal bir taştır.
Melina:
-dünya hakkında okuduğun bilgiler gerçekten çok yararlı seli ama ne gördüğümü biliyorum. Tamam diyelim ki taştan emin olamadık. Bunu anlamanın tek yolu var biliyorsun. Ama nasıl bakacağız?
selina:
-doğru o şekilde kesinlikle emin oluruz. Ama nasıl bacakacağız sorusunu bende sana yönlendiriyorum. Bunu yarın düşünelim mel. Gerçekten de yorgunum. Bugün yaşadığım acı inanılmazdı. İlacımı almış olmama rağmen büyük bir acı yaşadım.
Melina:
-nasıl bir bitki katliamı oldu öğrenmek istemezdim ama sen uyuduktan sonra şu televizyon denen aleti açtık. Büyük bir orman yangını çıkmış. Umarım kontrol edilebilir.
Selina:
-insanlar doğayı sevmiyor Melina. Ve bu benim canımı yakıyor.
Melina:
-her şey iyi olacak hadi şimdi uyu ve dinlen.
Selina:
-iyi geceler alevin kızı.
Melina:
-iyi geceler doğanın kızı.
(yamaç ve alazın kapıdan çıkış anına dönelim)
Yamaç:
-çok üzüldüm selinaya. Hayatı boyunca böyle yaşamak kötü olmalı. Sence gerçekten de bir tedavisi yok mudur?
Alaz:
-...
Yamaç:
-hey kime diyorum alaz kendinde misin sen?
Alaz:
-pardon yamaç dalmışım. Ama konuşmamız gerek sahile gidelim hadi.
...
Yamaç:
-geldik. Ama hala bir şey söylemedin anlatacak mısın artık bu çok önemli meseleni.
Alaz:
-melina ve selina bizi aramaya gelen periler olabilir yamaç.
yamaç:
-ne!? Yok artık iyice saçmaladın ne alaka abi?
Alaz:
-çok alaka abi. Ya görmedin mi içirdiğin ilacı. İçirirken döküldü biraz. Lenf sıvısı gibi bir şeydi. Dünyadaki insanların böyle şeyler içtiğini hiç sanmıyorum. Özellikle de ilaç olarak.
Yamaç:
-yani tuhaf bir şey içti diye kızı peri yaptın hemen.
Alaz:
-bak yamaç dikkatli olmaya çalışıyorum. Ayrıca o mide safsatasına da inanamadım. Televizyondaki haberi görmedin mi? Kaç hektarlık orman yangını başlamış hemde akşam saatlerinde. Selinanın kötüleştiği zamanla birebir tutuyor. Bence o kız bir doğa perisi ve dünyadaki bitkilerin zarar görmesinden etkileniyor. Eğer perilerse melinanın ne olduğunu çözemedim.
Yamaç:
-bilmiyorum. Dediklerinin bazıları mantıklı. Ama bunu kesinleştirmemiz gerekli. Düşününce haklı olabilme potansiyelin çok yüksek. İyi dövüşüyorlar. Birdenbire okulumuza geldiler. Onlar geldikten sonra peri enerjisi hissettik. Ve şimdi de senin söylediklerin. Tutarlı sanki ha.
Alaz:
-boşa konuşamayacağımı biliyorsun. Yarın olsun da bi anlarız bir şekilde. Peri dövmelerine bakmanın bir yolunu bulursak tabi.
yamaç:
-evet umarım bulabiliriz. Ama eğer periyseler koruyucu taş kullanıyorlardır. Önce ona bakalım.
Alaz:
-haklısın hadi o zaman yarın çok işimiz var gidip biraz dinlenelim.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kısa bir bölüm oldu..
hikayenin gidişini umarım sevmişsinizdir<3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantezieiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...