Melinanın gözleri yavaşça kapanırken içeri yamaçla selina girmişti. Ardından da kapı çaldı. Selina kapıya doğru koşarken. Yamaç ise kızkardeşinin yanına varmıştı bile.
Yamaç:
-noldu melinaya?
alaz:
-merak etme iyi sadece biraz dinlenmeli. Gücünü dengelemeyi başardım.
yamaç:
-bir yerin yandı mı sen iyi misin?
alaz:
-bana hiçbir şey olmadı.
Yamaç:
-ama nasıl güçlerinin seni yakması gerekirdi.
alaz:
-belki de güçlerimiz bağlı olduğu içindir yam-
Evan:
-melina!
Amaris:
-kızım! Yamaç!
Yamaç:
-anne sakin ol lütfen..
Nicolas:
-melina kötüleşmiş. Noldu ona?
Amaris:
-kızım...
yamaç:
-alaz sen melinayı koltuğa yatır hadi.
Yamacın dediği üzerinde melinayı yavaşça koltuğa bırakmıştım. Bizde hep beraber bahçeye çıkmıştık.
amaris:
-noldu melinaya yoksa alayla mı bir şey yaptı?
alaz:
-eğer o bir şey yaptıysa onu ben doğ-
Selina:
-sakin olun alayla bir şey yapmadı yani kısmen..
Yamaç:
-kısmen mi?
evan:
-nasıl bu hale geldi selina?
selina:
-alaylaya rol yapmamızgerekliydit biliyorsunuz ama bu gerçekten zorlayıcıydı. Bizi öfkelendirecek şeyler söyledi. Aslında aynı alayla sadece biz aynı değiliz. Melina son cümlesine çok öfkelendiği için küçük çaplı bir panik atak yaşamış olmalı. Ardından güçleri kontrolden çıktı. Her tarafa güç yağmuru gibi bir şey yağdı. Yamaçla bana da minik alevler geldi ve gerçekten canımızı yaktı. Bizde alazı çağırdık. O da melinayı sakinleştirebildi. Tekrardan teşekkürler alaz sen olmasaydın.
alaz:
-önemli değil selina..
amaris:
-alayla onun bu kadar sinirleneceği ne demiş olabilir selina.
Selina:
-tam olarak 'bir an önce peri evrenine geri dönmelisiniz. Herkes ait olduğu yerde olmalı. Selina görevine geri dönmeli sende su krallığındaki yaşamına melina' dedi.
Amaris:
-ait olduğu yeri ondan çalan birine bunu demesi... kızımı anlıyorum. Ama güç patlaması olması tuhaf.
selina:
-aslında tuhaf değil. Melinanın gücünün tahmin edemeyeceğimiz kadar büyük olduğunu unutuyorsunuz. O yıllardır tek bir damla Bile güç kullanmadı. İlk güç kullanma durumu alazlarla savaşırken olmuştu. İçindeki büyük güç kendini atacak bir yer aradı. Ve şimdi de yorgun düştü. Ama o güçlü bir peri yakında toparlar. Alaz bence sen yanına kal. Olası bir durumda bizi çağırırsın başında kalabalık etmeyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Viễn tưởngiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...