Eluranın yanında olduğumuz süre boyunca bize evandan bahsetmişti. Onların gerçekten birbirine aşık olduğunu anlamıştık. Ama ortada yine cevaplanması gereken tonlarca soru vardı. Evan neden kendi kızına bakmak yerine bize bakmıştı. Ve neden bugüne kadar -ki artık kızı büyümüş ve bizimle yaşıt denebilecek biri olmuştu- yanına almamıştı. Belki de yanındaydı ve o yüzden saklanıyordu. Ama neden iki yıldır elurayı ziyarete gelmemişti. Ve bize neden hiç eluranın varlığından bahsetmemişti. Aklım çok karışmıştı. Ne yapacağımızı bilemeyerek eluranın yaşadığı yerden çıktık. Ona el sallayarak oradan ayrıldık. Ona yardım edeceğimize söz vermiştik ama henüz ne yapacağımıza dair en ufak bir fikrimiz bile yoktu.
Dünyanın ormanlarından peri evrenine geçtiğimizde yavaş yavaş yürümeye devam ediyorduk ama hiçbirimiz konuşmuyordu. Abimle selina önden kol kola ilerliyor alaz ise benim önümden yürüyordu. Sessizliği bozan kişi selina oldu.
Selina:
-ne yapacağımıza dair fikri olan var mı? Böyle yürüyerek ve işlerimizin başına geçerek en ufak sorunu dahi çözemeyiz. Su krallığı kütüphanesinde kar perisi ile ilgilli her şeyi araştırmam lazım.
alaz:
-haklısın selina, biraz araştırma yapmalıyız ve bence evanı bulmalıyız.
yamaç:
-da nasıl, evan uzun zamandır ortalarda yok. Kar perisinin ne dediğini hatırlasana, eğer beni bulmanızı istemeseydim sizde bulamazdınız dedi. İllüzyonu evandan öğrenmiş olmalı yani bu demek olur ki evanı da bulamayız.
Alaz:
-bi şekilde bi yolu olmalı, kar perisinin özgürlüğünün sağlanmasının tek yolu bu bize ancak evan yardım edebilir. Ve bu yıllardır sakladığı kızı kimse belki artık onu da öğreniriz. Kar perisi bir annenin çekebileceği en büyük acıyı çekiyor olmalı.
Selina:
-yine de kitaplar güvenelim derim. Tamam çok bilgi yok ama elbet bir yerde işimize yarar bir bilgi buluruz. Kral ve kraliçe özel odalarına da bakarız.
Selinanın dedikleri gayet mantıklıydı. Ama alazın dedikleri daha kestirme bir yol gibi duruyordu ama abimde haklıydı nasıl olacaktı da evanı bulacaktık.
alaz:
-evanı bulmak zorundayız, öyle ya da böyle neden hem bizi hem de kar perisini terk ettiğini öğrenmeliyiz. Ben her şeyin savaşta verdiğimiz kayıp yüzünden olduğunu sanıyordum. Ama altında yatan başka sebepler olduğu açık ve net. Bu işin altında düşündüğümüzden daha büyük sırlar yatıyor. Yapmamız gereken evanı bulmak ve sormak, kendi çocuğunu bırakıp bize baktığına göre bize dürüst olacaktır.
Alazın dediği birden beynime bir ampul gibi çakmıştı. tabi ya evan bize çok değer veriyordu, ve belki geri dönerse yalnızca bizim için dönerdi.
melina:
-alaz, haklısın...
alaz:
-ne konuda ateş perisi?
Melina:
-evan kendi çocuğunu terk edebildi ama bizi etmedi, yani ancak bizim için geri döner. Belki kendi çocuğu kalbinde hep bir yara olarak kaldı ama bizi onun yerine koydu.
Yamaç:
-yani sizin bir olayınız olmalı ki geri dönsün.
selina:
-kendi çocuğuna nasıl bunu yapabildiğini merak ediyorum.
melina:
-sebepleri olmalı selina hepsini öğreneceğiz. Ve ayrıca bizim zaten bir olayımız var. Haftaya evleniyoruz unuttunuz mu?
Yamaç:
-evet ya tabi, evlilik ve aynı zamanda Resmi kral ve kraliçe olacaksınız. Evan bir şekilde bunu duyarsa gelir.
melina:
-ona haftaya kadar her gün enerji sinyali gönderelim alaz. Belki bizi hisseder. Çok uzakta olduğunu düşünmüyorum.
alaz:
-iyi fikir ateş perisi. Hadi şimdi saraylara dönelim. Melina, kraliçe biraz daha durursak şüphelenir.
melina:
-evet, herkes kütüphanesini araştırsın. Yarın bu saatlerde toplanıp konuşalım bulduğumuz şeyleri.
selina:
-o zaman yarın görüşürüz çocuklar.
Melina:
-görüşürüz selina, abi...
Abimle selina bizden ayrıldığında alaza baş başa kalmıştık. Kafamı yavaşça ona çevirdim.
Melina:
-ne kadar güzel bir periydi değil mi. Evrendeki tek kar perisi, ama her zaman dışlanmış.
alaz:
-bu çok kırıcı, bunu yaşadık melina..
melina:
-peki bu nasıl oldu alaz bence bunu da araştırmalıyız. Yani efsanede yanlış hatırlamıyorsam kar perisinin annesi ve babası ateş, su evliliği gibi bir şeydi. Ortaya nasıl buz çıkmış olabilir.
alaz:
-belki bir genetik bozukluktur melina bilemeyiz.
Melina:
-tuhaf ama, gerçek ve harika.
Sakince bana gülümseyerek saçlarıma bir öpücük bırakmıştı. Sarayın yakınana geldiğimizi anladığımızda yavaşça içeri girdik odalarımıza çekildik ve üzerimizi değiştirdik. Anneme göründükten sonra ikimizde koşa koşa krallık kütüphanesine gitmiştik bile. Araştırmaya başlama zamanıydı. Eminim ki selina ve abim de şu an aynı şeyi yapıyordu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evan Brown geri dönüp her şeyi cevaplamadıkça sorunlar çözülmeyecek gibi duruyor...
hikaye mutlu mu bitmeli emin değilim...
iyi okumalar<3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
خيال (فانتازيا)iki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...