Ateş krallığı sarayına vardıktan sonra, kapıda annemle karşılaşmıştık. Yüzümüzdeki endişeyi fark etmiş olacak ki hemen bir şey mi oldu diye sorguya başlamıştı. Sakin olması gerektiğini söylesem de çok endişelenmiş gözüküyordu.
Melina:
-anne o gerçekten iyi, oğlumuzun bir sorunu yok..
Annemin birden gözleri açılmıştı.
amaris:
-erkek mi... aman tanrım melina, tebrik ederim. Çok sevindim kızım.
Melina:
-teşekkür ederim anne.. biz de çok sevindik.
alaz:
-teşekkür ederiz amaris anne.
Melina:
-anne?
Amaris:
-efendim melina..
Melina:
-elura evan abim ve selinayı çağırı mısın? Konuşmamız gereken önemli bir konu var, ama herkes toplanınca söylemek istiyoruz.
Aamaris:
-tabii melina, hemen haber yollayayım.
Annem abimleri çağırmaya gittikten sonra gözlerimi sakince kapamış, saray girişindeki duvara yaslanmıştım. Alaz da yanımda usulca oturuyordu. Elimden tutarak bana gülümsedikten sonra yavaşça içeri geçtik. Odaya doğru çıkarken kafamda yüzlerce düşünce binlerce ihtimal dört dönüyordu. Ne yapacağını bilememek bu evrendeki en kötü şey olabilirdi.
Odaya çıktıktan sonra ilk olarak giysilerimi değiştirmiştim. Şu an tek isteğim pijamalarla yatağa uzanmak olsa da daha büyük sorunlarım olduğunu bildiğimden, hamileliğimin bu en yorucu dönemlerinde bunlarla baş etmek zorundaydım. Bu güne gelene kadar özgürlüğüm için nice kötülerle çarpışmış biri olarak, şimdi de oğlumun özgürlüğü için savaşacaktım.
Üzerimizi değiştirdikten sonra yavaşça teras odasına geçtik. Abimler çoktan gelmişler, koltuklarda oturmuş neşeli bir şekilde sohbet ediyorlardı. Vereceğim haber onların neşesini kaçıracaktı. Bu beni şu an üzüyordu.
Yavaşça abimlere doğru yaklaştık. Abim beni fark ettiğinde hızlıca ayağa kalktı.
Yamaç:
-melina!.. Demek bir erkek yeğenim oluyor he..
Abime sakince gülümsemiştim, bu onu çok mutlu etmiş olmalıydı.
Yamaç:
-dayı yeğen takılacağımız günleri şimdiden düşleyebiliyorum, gerçekten harika olacak.
Hepimiz abime gülmüştük.
Selina:
-tebrik ederim melina, umarım çok sağlıklı, güçlü ve başarılı bir uzman olur. En iyi eğitimi alması için iki sarayda da eğitim verebiliriz.
Evan:
-hey hey çocuklar, bunlar için oldukça erken... o daha bir bebek ve dış dünyaya bile çıkmadı.
Evana doğru bakıp, gerçekten çok haklısın bakışı atmakla yetinmiştim. Herkes gelecek planları kuruyordu, oysaki ben oğlumun geleceğini kurtarmaya çalışıyordum.
elura:
-element ne oldu melina, kimse merak etmedi ama ben ediyorum. Melez mi, yoksa saf ateş mi?
Eluranın dediğiyle gerçek dünyaya dönmüş gibi olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasyiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...