Bölüm 79: Acı Gerçekler

138 13 0
                                    

Hala donuk bir biçimde dururken evan sakince kafasını kaldırdı selinanın tam gözlerinin içine bakıyordu. Selina da ona odaklanmıştı. Gözleri dolmuştu ama yaş akmıyordu adeta bir heykele dönmüştü.

Evan:

-selina...

İşte evan selinanın ismini söyleyince selinanın gözündeki yaşlar yer çekimine karşı koyamadı. Aniden ellerinde tuttuğu saçını bıraktı. Hala peri formunda olduğumuz için hızlıca uçarak mağarayı terk etti. Hepimiz öylece arkasından bakakalmıştık. Eluranın ağlaması güçlenmişti. Evan yeniden kafasını yere eğmişti. O da ağlıyordu. Bizler ise ne olduğunu hala idrak edememizden dolayı donuk bir biçimde duruyorduk. Eluranın hıçkırıklı sesi yavaştan düzelmeye başladığında koşarak evanın yanına geldi. Aniden evana ittirdiğinde evan sarsılmıştı elura bir yandan bağırıyor bir yandan evanı ittiriyordu.

elura:

-sen! Bana! Bunu! Nasıl! Yaparsın!

Soluk alıp vermesi iyice güçleşmişti ama asla durmuyordu.

Elura:

-yıllarca onu izledin, yıllarca... iki yıldır yanındaydın, yardım alabilmem için bana onu önerdin ama ona babası olduğunu bile söylemedin. Nerede olduğunu biliyordun ama bana onu bir kere bile göstermedin. Bu kızla bir hafta önce görüştüm ama birbirimize o kadar yabancıyız ki...

Elura daha fazla dayanamamıştı yeniden yere çöktü. Gözlerindeki yaşlar bir annenin acı haykırışlarından farklı değildi.

Elura:

-gitti evan... selina gitti...

Bu andan sonra sessizleşmişti. Hiçbir şey diyememişti. Evan pişmandı yere bakıyordu kafasını kaldıracak kadar gücü kalmamıştı. O sırada abime döndüm. Yüzündeki acıma halinin öfkeye büründüğünü gördüğümde korkmaya başlamıştım.

Yamaç:

-yıllarca evan, yıllarca onu izledin ama gerçekleri ona söylemedin. Onu başka bir aileye verirken gözünden bir damla olsun yaş akmadı mı?!

Evan:

-yamaç evlat..

Yamaç:

-sen kendi kızını başka bir aileye bırakmış onun yerine gidip iki çocuk bakmayı tercih etmiş birisin.. hiç konuşma evan.

Elura bunu duyduğunda kafasını kaldırmıştı. Evana bakıyordu, abimin ne demek istediğini anlamamıştı.

Elura:

-o ne demek?

Cevap gelmiyordu herkes susuyordu.

Elura:

-o ne demek dedim size?!

Alaz daha fazla dayanamamış olacak ki konuşmaya başladı.

alaz:

-ateş krallığı 21 yıl önce yıkıldığında bize evan baktı. Melinayı kötüler kaçırdı ama bana 14 yaşıma kadar babalık etti.

Elura duyduklarını hazmedemiyordu. Bu olanların gerçek olmamasını diliyordu.

elura:

-sen kendi kızını bir başkasına verdin ama başka bir çocuğa bakabildin öyle mi? Beni ve onu hiç mi sevmedin evan?

Evan çok kötü olmuştu. Cevap bile veremeyecek haldeydi. Böyle anlarda bizi toplayan hep selina olurdu ama şu an asıl dağılmış olan oydu. Yavaşça abime yaklaştım selinayı bulmam gerekiyordu.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin