Bölüm 33: Yakalanma Tehlikesi

226 20 0
                                    


Yavaşça merdivenlere yönelmiştik. Merdivenlerden sessizce yukarıya çıkıyorduk. Bir süre sonra kendimizi kraliyet salonunda bulduk. Anneme baktığımda hüzünlü gözlerle babamla olan tahtlarına baktığını görmüştüm. Diğerleri çıkışa doğru ilerlerken o gelmiyordu. Fark edip sessizce yanına yaklaştım.

melina:

-a-anne..

Amaris:

-melina.. bana anne dedin..

melina:

-evet anne. Napıyorsun orada.

Amarisle:

-babanla olan anılarım gözümde canlanıyor kızım. İnan ki burayı terk etmek çok zor. Babanla birlikte olmamak zaten yıllardır acı veriyor. Onu özlüyorum melina..

Melina:

-seni anlıyorum anne. Ama buradan gitmek zorundayız. Sana söz veriyorum. Bir gün bu saraya geri döneceksin.

amaris:

-peki ya baban..

Melina:

-eğer o da yaşıyorsa, onu da bulacağız anne.

Amaris bana içinde kocaman bir umutla bakıyordu. Birden bana sarıldığında ben de karşılık vermiştim. Babamı çok özlüyordu onu anlayabiliyordum.

Amaris:

-teşekkür ederim kızım.. bana güç veriyorsun.

Melina:

-her zaman anne.. hadi diğerlerinin yanına gidelim. Daha fazla burada kalmak tehlikeli olabilir.

Amaris:

-hadi o zaman..

Yavaşça çıkışa doğru yürümüştük. Diğerleri ordaydı ama hepsi çok endişeli gözüküyordu. Ne olduğunu anlamak için yaklaşmıştık.

melina:

-ne oluyor? Kötü bir şey yok değil mi?

alaz:

-ateş perisi.. alayla

Amaris,melina:

-nolmuş alaylaya?

Yamaç:

-o burda..

Melina

-ne! Ne demek o burda.. nerede?

Hemen kafamı usulca cama yaklaştırmıştım. Dışarıda öylesine duruyordu. Etrafta birkaç asker vardı.

Amaris:

-gidip intikamımızı alalım.

Evan:

-bu çok tehlikeli amaris.

Amaris:

-o benim krallığımı yok etti evan. Şu halimize bak. Ondan kaçacak mıyız?

yamaç:

-annem haklı bende en başından beri saldırma taraftarıyım.

alaz:

-tehlikeli bir şey yaparsak bizim zararımıza olur. Güçlü bir planımız olmalı.

Alazın son dediğinden sonra camdan doğrulup tekrardan içeriye dönmüştüm.

melina:

-bence de plansız hareket edemeyiz.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin