Bölüm 20: Hisler

284 23 2
                                    


Selina yamacı ve alazı çağırmıştı. Birazdan burada olurlardı zaten. O sırada kafamı kurcalayan başka düşünceler oluşmaya başladı. Kendimi tutamayı selinaya döndüm:

melina:

-doğa perisi?

Selina:

-efendim mel

Melina:

-abimle sen hakkında konuşmak ister misin?

selina:

-abinle ben mi! Ne alaka o kendini su tanrısı sanan kişiyle ben?

Böyle söylediğinde kısa bir güldüm ama sonrasında iğneleyici bakışlar attım. Anlamış olacak ki yeniden konuştu.

Selina:

-tamam abin olabilir ama biraz kendini beğenmiş. Ayrıca çok da sinir bozucu. Yani en başlarda çok iyiydi. Birbirimizi insan sanarken yani. Peri olduğumu öğrenince bir tuhaflaştı bende anlamadım.

Melina:

-bence abim senden hoşlanıyor seli

Selina:

-ne! Saçmalama mel. Benden hoşlanmadığı ortada olan en açık şey.

Melina:

-seli biliyor musun, bence sende ondan hoşlanıyorsun.

Bu söylediğimden sonra yüzü kızarmaya başladı. Aynı zamanda gözlerini kocaman açıp bana bakmaya başladı. Ben ise ne var doğrular bunlar der gibi bakıyordum.

Selina:

-neden öyle düşündün ki?

Melina:

-yakın arkadaşımı tanıyorum seli. Tamam biraz fazla açık sözlüyüm farkındayım ama bence ikiniz de birbirinize karşı böyleyken beklemenin bir anlamı yok. Her halinizden birbirinizden hoşlandığınız belli oluyor.

Selina:

-tamam kabul, tespitlerin biraz doğru olabilir.

Melina:

-biraz mı?

Selina:

-belki de tamamıyla doğrudur. Bilmiyorum mel. Ama dediklerini düşüneceğim.

melina:

-sevindim canım arkadaşım..

Yamaçtan:

Kızlarınız bizi çağırması üzerine evden çıkmıştık. Sakin sakin onlara doğru ilerliyorduk ki alazın beklenmedik sözleriyle neye uğradığımı şaşırdım.

alaz:

-yamaç, selinaya ne zaman açılmayı düşünüyorsun?

Yamaç:

-ne! Nasıl? Açılmak derken. Ne saçmalıyorsun kardeşim ya..

alaz:

-hadi ama yamaç bari bana yapma. Herkesi kandırabilirsin ama en yakın arkadaşını... hiç sanmıyorum.

yamaç:

-o sarmaşık perisinden hoşlandığımı sana düşündüren nedir?

Nasıl anladığını hiç anlamamıştım. Oysaki iyi sakladığımı düşünüyordum. Acaba selina da ondan hoşlandığımı olduğumu anlamış mıydı? Anladıysa yandık.

Alaz:

-bakışların, ona bir şey olacak diye oluşan korkun, sahiplenişin... daha sayayım mı?

Yamaç:

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin