alazla koşmaya devam ediyorduk. Aradan sanırım bir saat geçmişti ki nicolas hoca bizi durdurdu.
Nicolas:
-başladığımız noktaya döndük. Bugünlük yeterli olduğunu düşünüyorum..
alaz:
-iyi koştuk.
Melina:
-eve dönüp güzel bir kahvaltı etsek iyi olur.
Amaris:
-gerçekten açım.
Yamaç:
-ben biraz uyumak istiyorum.
Abimin dediğine gülüştükten sonra eve doğru yönelmiştik. Herkes neşeyle sohbet ediyordu ama bende her zamanki gibi bir hüzün havası hakimdi. Olacaklar beni korkutuyordu. Bu yüzden düşünmeden edemiyordum.
Diğerleri sohbet ede ede ben ise düşüne düşüne sonunda eve gelmiştik. Hep beraber içeri geçtik. Herkes duşunu aldıktan sonra oturup bir şeyler yedik. Aramızda sohbet dönüyordu ama ya savaş hakkında ya da yapacağımız antrenmanla hakkındaydı. Tüm gündelik meselelerimiz bunların içinde boğulup kalmıştı işte. Simdi ise sıra biraz bilgi araştırması ve büyü öğrenemiydi. Aramızda büyü bilenler annem evan selina ve nicolas hocaydı. Abim ben ve alaz öğrenci olacaktık. Diğerleri ise tabi ki geliştirmek için çalışacaklardı. Hep beraber evin giriş salonunda oturduk yanımızda gerçekten onlarca kitap vardı.. bu kadar kitabı ne ara getirdiğimizi düşünüyordum.
selina:
-öncelikle büyü öğrenmek zordur. Sihirden daha farklıdır. Yapmak için ekstra enerji gerekir ve her peri her büyüyü yapamayabilir.
Melina:
-nasıl yani mesela portal açma büyüsünü yapamayabilir miyiz?
Evan:
-hayır melina o genel bir büyüdür. Ama mesela bitkilerle konuşma büyüsünü sen yapamayabilirsin?
Alaz:
-siz bitkilerle mi konuşuyorsunuz?
Selina:
-ateş krallığı sarayını bulmak için yaptığım büyüde bitkilerle konuşmuştum. Daha doğrusu ağaçlarla çünkü ben aslında doğa koruyucusundan çok bir ağaç koruyucusuyum. biz doğa perileri gruplara ayrılırız.
melina:
-toprak elementi gerçekten karışık. öncelikle doğa ve toprak diye ikiye ayrılıyor ve kendi içindede ayrılıyor anladığım kadarıyla.
selina:
-evet öyle. ama bir süre sonra çözüyorsun melina.
selinanın dediğine gülümsediğim sırada annem selinaya bir soru yöneltmişti. sanırım selinayı tanımak istiyordu. çünkü ne zaman bir olay olsa ona soru soruyordu.
amaris:
-hangi ağaç sembolün selina?
Selina:
-defne ağacı..
Melina:
-dövmenin şekli de bu yüzden öyle
Selina:
-evet mel.
Yamaç:
-evet evet ağaç ve sarmaşık konularını geçecek olursak bir sorum olacak: mesela ben hangi büyüleri yapamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasíaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...