Ne demişti o? Kar elementi mi? Kafamı aniden alaza çevirmiştim. O da şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Buna anlam veremediği açıkça ortadaydı. Doğum perisi yavaşça bana yaklaştı. Hiçbirimiz bir şey diyemiyorduk.
Eva:
-melina..
Buna inanamıyordum. Yani çocuğum bir kar uzmanı mı olacaktı? Ama bu nasıl mümkün olabilirdi? Bizim elementlerimizden nasıl böyle bir birleşim olmuştu? Kafam çok karışmıştı.. ne hissedeceğimi ne yapacağımı bilemiyor bir haldeydim. Eva bir yandan bana seslenmişti. Ama şu anda kimseye cevap verecek halde bile değildim sanırım.
eva:
-melina..
Kafamı evaya çevirmiştim. Gözleri dolmuştu.
Melina:
-b-bu nasıl mümkün olabilir eva?
Eva:
-melina üzgünüm ama doğru görüyorum..
alaz:
-ama bu imkansız. Ateş elementinin baskın olması gerekmez mi?
Eva:
-haklısınız, bu zaten çok karşılaştığım bir durum değil sizinle beraber ikinci.
Melina:
-peki nasıl yapacağız? Yani hepimiz kar perisinin başına gelenleri biliyoruz? Eva, ben çocuğumu korumalıyım.
Eva:
-melina o da diğerleri gibi normal bir çocuk. Ötekilerden farklı olduğu için ötekileştirilmeyi haketmiyor. Anladığım kadarıyla kar perisinin öyküsünü biliyorsunuz. O zavallı kıza çok acılar çektirdiler. Çok güzel bir kızdı ama kayboldu ortadan... halk ondan korkmuştu, farklı bir elementin, özellikle de böylesine güçlü olabilecek bir elementin onları yok etmesinden korktular... ama siz onu halka kabullendirebilirsiniz, tabi önce siz kabullenmelisiniz..
Sakince evanın yüzüne bakıyordum. Tabii önce siz kabullenmelisiniz diyordu. Olanları bilseydi böyle konuşamazdı. Efsanede yazdıkları işkenceler eluranın yaşadıklarının yarısı bile değildi. Her şeye rağmen ya halk benim çocuğumu da kabul etmez ve isyan başlatırsa biz ne yapacaktık. Düşünmekten allak bullak olmuştum. Midem de bulanmaya başlamıştı. Alaz yanımda durmuş sakince saçımı okşuyordu. Eminim ki onun da kafası oldukça karışıktı. Ne yapacağını bilemiyordu. Sanırım acilen saraya dönüp herkese durumu anlatmalıydık. Başka türlüsü şu anlık imkansızdı.
Kafamı sakince evaya doğru çevirdim. O da en az bizim kadar tedirgindi. Belki de o da kar elementinden korkuyordu.
melina:
-eva..
Eva:
-melina ne diyeceğini biliyorum. Bak benim kar elementiyle bir sorunum yok. Ben henüz bir peri ya da bir uzman doğmadan onunla konuşabilen biriyim. Birimin masum olduğunu daha anne karnından algılarım. Zamanında kar perisi eziyetler çekerken onun masum olduğunu söyleyenlerden biri de bendim ama kimse beni dinlemedi. Aldılar zindana kapattılar. Eminim ki anlatılanlardan fazla şey yaptılar. Ama sen bir kraliçesin. Halkı buna inandırmak senin elinde. Bir anne olarak da çocuğunu en iyi sen tanırsın. O kötü bir güce sahip değil. bunu hissediyorsundur.
melina:
-böyle düşündüğünü bilmek rahatlattı eva, çok sağ ol. Sadece bunu kimsenin bilmemesini istiyorum. En azından biz ortaya çıkarana dek.
Eva:
-nasıl isterseniz.. korkmayın yanınızdayım.
alaz:
-teşekkür ederiz eva.
Alaz beni yavaşça yataktan kaldırmıştı. Hafif bir baş dönmesi yaşasam da toparladım. Duyduklarımı idrak edemiyordum. Demek bir kar elementinin annesi olacaktım. Çocuğum aynı elura gibi olacaktı. Bembeyaz... O bembeyaz bir kar prensi olacaktı. istemsizce gülümsemiştim.
Bunları düşünürken çoktan aracın yanına gelmiştik. Yüzümüze mutlu bir gülümseme yerleştirerek sarayın yolunu tuttuk. Aracın içinde umutsuzca camdan dışarı bakıyordum ki, alaz elini dizimin üzerine yerleştirdi.
alaz:
-endişelerini anlıyorum ateş perisi..
Yavaşça ona doğru dönmüştüm.
Melina:
-en az benim kadar endişelisin sevgilim.. bu sorunu çözebilecek miyiz peki?
alaz:
-hiç şüphen olmasın, o bizden biri ve bunu herkese kanıtlayacağız. Hiçbir sorun çıkmayacak.
melina:
-hayatımızdaki dertler azaldı, düzlüğe çıktık diyorum, ama hiçbir seferinde olmuyor. Çocuğumun başına bir şey gelmesinen çok korkuyorum. Mutluluğu hakediyoruz. Ama mutlu olamıyoruz.
alaz:
-sabret ateş perisi, düzlüğe çıkmamıza az kaldı. Bugüne kadar neleri aşmadık ki bunu aşmayalım.
Alaza bakıp gülümsemiştim. Gerçekten iyi ki vardı, eğer o olmasaydı hayatımın en karanlık yerlerinde umut ışığını beklemekle geçinecek, ışığı bulmak için çabalamayacak biri olacaktım. Eğer yaşam yolunda iyi bir yoldaş arıyorsak, aşk bunun için doğru seçimdi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
upuzun bir aradan sonra yeni bölüm, sebebini konuşmalara yazmıştım...
umarım hepiniz iyisinizdir...
yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen..
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasyiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...