Bölüm 92: Doğa Krallığı Daveti

87 9 1
                                    


Odamıza çıktıktan sonra ikimizde giyinmiştik. Üzerimde kırmızı yırtmaçlı diz altı bir elbise vardı. Elbisenin omuzları açık olduğu için saçlarımı salmıştım. Kırmızı ve mavi taşlarla süslenmiş tacımı da saçlarımı geçirdik. Topuklu ayakkabıları da giymiştim ki tamamıyla hazır olmuştum. Alaz da giyinme odasından çıktığında gerçekten çok şık olduğunu fark ettim. Siyah bir takım ve siyah bir gömlek giyiyordu. Mendili tabii ki de kırmızıydı. Başına da tacını yerleştirmişti. Onunda tacı oldukça büyüktü ama taşları yalnızca kırmızı renkteydi. Elinde ise siyah ve ince bir şal tuttuğunu fark ettim.

Melina:

-sevgilim o ne?

alaz:

-şalın hayatım, sen hamilesin ve bu etkinlik dışarıda olacak yani hasta olmanı istemeyiz.

Melina:

-havalar gayet güzel.

alaz:

-ama bebeğimiz üşüyebilir.

Aynaya dönerek yan durup karnıma bakmıştım. İyice belirginleşmişti. Bu elbise normalde üzerimde adeta bir kuğu gibi dururdu. Ama şu an bebeğim elbisenin şekliyle biraz oynamış gibiydi.

Melina:

-peki peki.. sırf istiyorsun diye.

Alazın verdiği siyah şalı da üzerime attıktan sonra yavaşça merdivenlerden aşağı indik. Ortak salona geldiğimiz anda karşımda abimle selinayı görmüştüm. Abim de alaz gibi bir siyah takım giymiş, tacını takmıştı. İki fark vardı ki abim mavi bir mendil takmış ve beyaz bir gömlek giymişti. Selina ise gerçekten güzel gözüküyordu. Üzerinde petrol yeşili bir elbise vardı. Dizinin biraz altında bitiyordu. Kalp şeklinde bir yakası ve ince askıları vardı ve tabi ki harika gözüküyordu. Saçlarını önlerden toplamış, başına ise mavi, yeşil ve beyaz taşlardan oluşan bir taç geçirmişti. Üzerinde ise beyaz bir şal duruyordu. Ayakkabıları elbisesi ile aynı renkteydi.

Melina:

-bu ne şıklık böyle..

Sselina:

-o senin şıklığın melinacım, ne kadar güzel gözüküyorsun.

Yamaç:

-herkes mükemmel olmuş bence.

alaz:

-ee o zaman herkes harikaysa çıkalım. Tek araçla gidelim ha.

Melina:

-bana uyar muhabbet ede ede gideriz.

Herkes bunu onayladıktan son arabaya binmiştik. Başta kimse konuşmuyordu ama bunun oldukça sıkıcı olduğu düşünmüştüm.

melina:

-selina.

selina:

-efendim melina.

Melina:

-gördüğümde fark ettim de, ne zamandır beri tacında beyaz taşlar var?

Selina sakince gülümsemişti sonrasında abime döndü.

Selina:

-ben sana fark eder demiştim sevgilim..

Yamaç:

-bu kadar detaylı görebilmeniz beni şaşırtıyor.

Ne olduğunu anlamayarak onlara bakıyorduk. Sonradan selina bana döndü.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin