Melinadan:
Çok zor bir şey yaşamıştım. Gücüm kontrolden çıkmış birilerine zarar verme evresine kadar gelmişti. Ama alaz... evet beni kurtarmıştı. Beni nasıl sakinleştirmeye başardığını bilmiyordum ama bunu yaptığı için ona minnettardım. Daha sonrasına biraz dinlenmiş ve kendime gelmiştim. Selina gücüm hakkında birkaç soru sormuştu. Sanırım gücümün azalıp azalmadığını öğrenmek istedi ama ben gücümde bir değişiklik hissetmiyordum. Hatta gayet iyiydim ve her şey normaldi. Şu anda hep beraber oturmuş yemek yiyorduk. Hatta yemeğin sonuna gelmiştik. Tabaklarımızdan kafamızı kaldırdığımızda herkes birbirine sanki konuşmak istercesine bakmaya başlamıştı. Ama kimse tek kelime etmiyordu. Ardından evan söze girdi.
Evan:
-sanırım herkes konuşmaya çekiniyor ha!
alaz:
-bu konu bir gün açılacaktı evan. Artık konuşmanın vakti.
Selina:
-salona geçelim rahatça konuşalım ve başlayalım artık çalışmalara.
Melina.
-selinaya katılıyorum. Daha çok işimiz var.
Amaris:
-kızım sen daha yeni büyük bir şey atlattın!
Yamaç:
-sen bir süre dinlensen mi abicim?
Melina:
-ben gayet iyiyim annecim abicim. Çalışırsam daha iyi olucam şüpheniz olmasın.
Selina:
-melina böyle diyorsa onu kararından döndüremeyiz o yüzden salona geçelim hadi.
Selinayla hemen sofrayı toparlayıp içeri geçmiştik. Diğerleri çoktan oturmuştu ama bizi beklemeden konuşmaya başlamamışlardı.
Melina:
-evet geldik.
Evan:
-herkes geldiğine göre ben bir şey demek istiyorum.
Selina:
-tabi evan...
Evan:
-biz bu evde çalışacağız ama alayla çatkapı gelirse ne olacak?
Melina:
-o sorun çözüldü.
Evan:
-nasıl?
Selina:
-evde en ufak bir enerji hissedildiği anda ,yani bizim dışımızda, bir sistemle size haber vericek bir sihir üzeride çalışacağım bu sayede alayla geldiğinde hemen saklanabilirsiniz. Ayrıca alayla bir süre gelmeyecek. Başka bir boyutta işi varmış.
Amaris:
-başka boyutta işi mi varmış?
Selina:
-evet öyle söyledi.
amaris:
-tuhaf ne işi olabilir ki
melina:
-konferans gibi bir şeyler zırvaladı. Ama önemli olan bu değil. Önemli olan uzun süre yok ve biz hemen yarın başlayabiliriz bence.
alaz:
-bence de vakit kaybetmeyelim.
Evan:
-o zaman düşündüğümüz planı açıklayalım.
Selina:
-evet lütfen evan.
Evan:
-sabah erken kalkıp kahvaltıdan sonra koşuya çıkmamız gerekiyor. koşudan sonra araştırma ve bilgi toplama yapacağız aynı zamanda sihir, büyü ve illüzyon çalışacağız. öğlen ve akşam vakitlerinde hep birlikte dövüş ve dönüşüm çalışmayı düşünüyorum.
Nicolas:
-mantıklı bir takvim. Dövüş süresini uzun tutabilir bazı günler.
Selina:
-takvimin eksik bir yanı var evan
Evan:
-nasıl bir yani?
Selina:
-melinayla ben dövüşmeyi dansla öğrendik. Dans saati de eklemelisin.
Evan:
-dövüş saatinde onu da ayarlarız selina.
Melina:
-o zaman harika. Yarın başlayalım.
Yamaç:
-bencede çok iyi olacak. Kendimizi geliştireceğiz.
amaris:
-uçma eğitimini nerede yapacağız. Uçarak savaşmak zordur.
nicolas:
-ya peri evrenine döneceğiz yada kimsenin bizi bulamayacağı bir yer olmalı.
Evan:
-evin bahçesi oldukça geniş. Alazla ben illüzyon yapabiliriz.
alaz:
-evet kimse anlamaz.
Melina:
-harika.
Yamaç:
-o zaman yarın başlıyoruz.
selina:
-evet yarın başlıyoruz.
yamaç:
-ateş krallığı için!
Abim elini ortaya doğru uzatmıştı hepimiz gülümsemiştik. Ardından beklediğim sesler yükselmeye başlamıştı. Aynı zamanda herkes elini yamacın elinin üstüne koyuyordu.
Evan:
-ateş krallığı ve dostlarım için!
alaz:
-ait olduğum yer için!
nicolas:-peri evreni için!
Amaris:
-krallığım için!
Selina:
-arkadaşlarım ve krallık için!
Sıra bana gelmişti. Herkes bana bakarken yüzüme bir gülümseme yerleştirmiş elimi selinanın elinin üstüne koymuştum. Ve ağzımdan şu kelimeler dökülmüştü.
melina:
-ateş krallığı ve son koruyucular için!
...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yeni bölüm yayında...
kısa bir bölüm olduğu için hemen atmak istedim..
iyi okumalar<3
-melina...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasíaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...