Yamaç:
-kaçmalı mıyız?
Karşıda duran kıza bakıyordum. Üzerinde siyah bir kıyafet vardı. Siyah uzun saçları vardı ve gözleri de siyahtı. teni ise bunların aksine bembeyazdı. Karanlık birine benziyordu ama oldukça da güzeldi.
Melina:
-o-o bir c-cadı mı?
Selina:
-evet ve ben onu tanıyorum daha önce görmüştüm. Adı Beatrix. Güçlü bir cadı olduğunu söylerler.
melina:
-bize de ancak böylesi gelir zaten.
Derken alazın hiç sesinin çıkmadığını fark ettim. Kafamı ona döndürdüğümde direkt olarak Beatrix'in gözlerine bakıyordu donup kalmış gibiydi.
Melina:
-alaz iyi misin? Alaz!
Kafasını sakince bana döndürdü. Ardından yeniden Beatrix e döndü ve:
alaz:
-gece gece ormanda dolaşmamalısın Beatrix, tehlike her yerde..
Beatrix:
-hala aynısın alaz: korumacı. Yıllar sonra seni burada görmeyi beklemiyordum. Sahi, Bir anda ortadan kayboldun nerelerdeydin sen?
Ne oluyordu böyle. Bildiğin cadıyla arkadaş gibi konuşuyordu. Anlam verememiştim. Selina ve abim de anlam verememiş olacak ki şaşkınlıkla alaza bakıyorlardı. Alaz yeniden bize doğru döndü.
alaz:
-beatrixten korkmanıza gerek yok. Kendisi benim arkadaşım. İyi bir cadıdır.
selina:
-iyi bir cadıdır mı? Senin beatrixin namından haberin yok sanırım alaz.
Beatrix:
-doğa perisi haklı alaz. Pek de iyi olduğum söylenemez. Ben sana iyiyim.
Sana iyiyim mi? Ciddi miydi gerçekten. İnanamıyorum. Başımızda bir cadı arkadaşımız eksikti.
Melina:
-acelemiz var. Lütfen gitmemize müsaade eder misin?
Bunu dedikten sonra gözlerinde bir alev yanmıştı. Alev cadısı falan mıydı acaba? Öyle bir şey var mı ondan da emin değildim.
Beatrix:
-bu peri kim daha önce onu görmedim.
Yamaç:
-benim kız kardeşim.
Beatrix:
-sen de kimsin?
Yamaç:
-su krallığındanım beni tanımaman normal.
Beatrix:
-şu su perileri. Hepsinden nefret ediyorum. Özellikle o baş periden neydi adı layla mıydı?
alaz:
-alayla.
Beatrix:
-ah evet işte o. Aptal bir peri ama kendini akıllı zannediyor. Bu dediğimi iletirsiniz sulu periler.
Bize mi demişti onu. Gerçekten sinir bozucu birisiydi. Alaz onunla nasıl anlaşmıştı anlamamıştım doğrusu.
alaz:
-beatrix gerçekten oturup sohbet etmek isterdim ama acil bir işimiz var gitmemiz gerekli.
Beatrix:
-anlıyorum alaz. Sorun değil. Bay Evan'a benden selam söyle, umarım yeniden karşılaşırız. Hoşçakal..
Bu sözlerin ardından bir anda kayboldu. Cadılar ışınlanabiliyor mu yani?
Melina:
-cadılar ışınlanabiliyor mu?
yamaç:
-hayır tabii ki abicim sadece çok hızlılar.
Melina:
-tuhafmış
...
Hala yürüyorduk. Ne kadar da uzak bir evdi. Benim aklımda hala beatrix vardı. Kafayı neden bu kadar bu kıza takmıştım anlamıyordum. Ama alaza olan yakınlığı sinirimi bozmuştu. Alaz da yani ola ola bir cadıyla mı arkadaş olmuştu. bunları tek başıma düşünüp sinirimi bozmaktansa selinayla paylaşmaya karar vermiştim.
melina:
-selina sence alaz ve beatrix arkadaşlar mı?
Selinanın yanın yaklaşıp fısıldayarak konuştuğum için bana ilk önce şaşkınca baksa da sonrasında gülümseyip cevap vermeye karar vermişti.
Selina:
-neden merak ediyorsun mel?
Melina:
-bilmem sadece pek hoşlanmadım.
Selina:
-bence yakın arkadaşlar ileri bir şey olduğunu sanmıyorum
Melina:
-ileri bir şey mi? Bence de yoktur. Yani çok mantıksız.
Selina:
-melina?
Melina:
-efendim seli.
Selina:
-bana açık sözlü olduğun konuyu hatırlıyor musun?
Melina:
-açık sözlü olduğum konu mu?
Selina:
-evet açık sözlü olduğun konu. Bende sana karşı öyle olmaya karar verdim.
melina:
-nasıl yani?
selina:
-alazı kıskanmayı bırak mel onun gözü senden başkasını görmez.
Ne, bu konuya ne ara ve nasıl gelmiştik. Selinaya inanamıyordum resmen benden kendi intikamını alıyordu. Ben donup kalmıştım ama bana sessizce gülüyordu. İyi ki sessiz konuşuyorduk. Yoksa abim ve alaz duyabilirdi.
Melina:
-öyle bir şey yok seli, çıkar onu aklından.
Selina:
-öyle bir şey var mel. Bana diyorsun ama sende çok belli ediyorsun. Ayrıca alazında senden etkilendiği açıkça ortada. Hem benden mi gizliyorsun ? Teessüf ederim.
Melina:
-hayır gizlemiyorum tabii ki.
Selina:
-yani var olduğunu kabul ediyorsun?
melina:
-seli! Yani evet, hayır, bilmiyorum ama etkileyeci olduğu kesin.
Selina:
-etkilendiğin de kesin me-
Yamaç:
-kızlar! Vardık yaklaşın hadi.
Melina:
-geliyoruz abi!
Selina:
-bunu daha sonra konuşacağız mel kaçamazsın. Hadi şimdi görevimizi halledelim.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yeni bölüm..
biraz kısa oldu..
iyi okumalar<3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasyiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...