Aradan gerçekten baya zaman geçmişti. Ama biz hala oturmuş sohbet ediyorduk. Evet güzel bir sohbetti. Ama yapmamız gereken şeyler vardı ve bir an önce başlamalıydık.
melina:
-bay Evan?
Herkesin bir annda bana dönüp bakması bir anlığına tedirgin etmişti. Ama evan bana gülümsüyordu.
Evan:
-efendim melina..
Melina:
-bize kitap hakkında anlatacağınız şeyler olduğunu düşünüyoruz. Kitabı bulduktan sonra yanınıza gelmemiz gerektiğini yazmışsınız.
Evan:
-merakını anlıyorum melina.. ve bir an önce olayları çözmek istiyor gibisin. O zaman kitaptan biraz bahsetsem iyi olacak. Soy ağaçlarında göstermem gereken kişiler var. Ve tabi bir kehanet.
Melina:
-kehanet mi? Bizi iyice meraklandırdınız..
Alaz:
-bundan hiç bahsetmemişsin evan, yani yazdığın giriş metninde..
Selina:
-nasıl bir kehanet?
Yamaç:
-ve bizi mi ilgilendiriyor?
Evan:
-hepsini açıklayacağım. Ama öncesinde kitabı alabilir miyim selina?
Selina kitabı dikkatlice çantasından çıkardı. Ardından evana uzattı. Evan kitabı aldı ve sayfaları karıştırmaya başladı. Bir süre sonra bi yerde durdu. Bana bakıp gülümsedikten sonra konuşamaya başladı.
Evan:
-kehanetten önce soy ağacından bahsedelim melina.. çünkü kehanet biraz bununla alakalı.
Melina:
-dikkatlice dinliyoruz bay evan.
Evan:
-gençler bu arada lütfen bana sadece evan diyin. Yeterli olur.
Selina:
-peki evan o zaman kulağımız sende!
Evan:
-harika başlıyorum.
Gözlerini yeniden kitaba dikti. Ne düşündüğünü bilmiyorduk. Ama anlatacağı şey onu tedirgin etmiş gibiydi. Derin bir nefes aldı ve söze başladı.
Evan:
-melinanın büyükannesini tanıyor musunuz bilmiyorum.
Selina:
-ahh ben biliyorum. Çok güçlü bir periymiş. Agnes Sparks. Tüm erkeklerin bir zamanlar gücüne hayran olduğu bir kadınmış.
Bunları bilmiyordum duyunca yüzümde bir gülümseme olmuştu. Aile tarihimi öğrenmek beni mutlu edecekti sanırım.
Evan:
-aynen öyle selina. Agnes sparks'ın kırmızı kahve saçları, gözleri ve uzun bir boyu vardı. Yani senin kopyandı melina.
Bunu deyince gülümsemem büyümüştü demek büyükanneme çok benziyordum.
-çok güçlü bir periydi. Melez değildi. Gücü saf ateştendi. en güçlü melezler bile zamanında ona boyun eğmişti. biraz hikayesinden bahsedeyim size: Büyükannen bir prensesti. ateş krallığının tek çocuğuydu. Bu yüzden kral tacını kızına devretmek zorunda kaldı. Ama agnesin tacı alabilmesi için önce evlenmesi gerekiyordu. Ülkenin başına başka bir soydan kral gececeği için halk huzursuzlandı ama yönetimin çoğunu agnesin elinde tutacağını öğrenince rahatladılar. Agnes da halktan birine aşık oldu. Ve kısa zamanda o adamla evlendi. Yani büyükbabanla melina. Dean sparks..onunda kızıl kahve saçları vardı, boyu uzundu ve gücü vücut yapısından anlaşılan bir uzmandı.sadece bir gözü maviydi. Ki bu da ateş su melezi olmasından kaynaklanıyordu. ülkenin başına bir kral olarak gececeği içi kraliyet soyadını aldı. Halk hala huzursuzdu tabii ki. Ama zamanla Dean'ın ne kadar iyi biri olduğunu gördüler, ateş su melezi bir uzmanın kraliçeyi tahttan indireceğinden korkmuş olmalılar. Ama böyle bir şey hiçbir zaman olmadı. Aksine her zaman iyi anlaştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasyiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...