Bölüm 89: Başlığın Gizemi

78 11 0
                                    


Melinadan..

Selina şaşkınca annesine bakıyordu. Alaz ise gülümsüyordu gerçi hepimiz gülümsüyorduk. Elura günlüğü açmamıza yardım edebilirdi. Ama nasıl ouyordu da eluranın annesinin günlüğü bunca yıl sonra su krallığında ortaya çıkıyordu. Anlam veremiyorduk.

Selina:

-anne emin misin?

Yamaç:

-evet anne yani biz bunu kütüphanede bulduk karıştırıyor olabilir misin?

elura:

-kütüphanede mi buldunuz? İyi de nasıl? Ben bunun annemin günlüğü olduğuna eminim.

Amaris:

-elura bu anlamsız başlık peki, onun ne olduğunu biliyor musun?

elura:

-tabi ki biliyorum.. bakın AEDLOURREA, bu sözcük annemle benim isimlerimizin birleşmesinden oluşuyor. Annem bu deftere verecek bir isim bulamamıştı ve bunu düşünürken yanında ben vardım. O da böyle bir kombinasyon yaratmak istedi.

Alaz:

-sanırım tam olarak anlayamadım, yani burada sizin isimleriniz mi yazıyor simdi. Ama eluraya benzeyen bir şey yok.

Elura sakince gülümseyerek ilerideki şöminenin yanında duran kağıt ve kalemi aldı. Sehpanın üzerine kitabı koyarak hepimizin görebileceği şekilde yazmaya başladı.

Elura:

-bakın büyük olarak yazdığım harfler benim ismimi oluşturuyor. AEdLoUrReA gördünüz mü?

Hepimiz şaşkınlıklar içerisinde kelimeye bakıyorduk. Gerçekten de öyleydi. Bir harfi büyük bir harfi küçük yazınca eluranın ismi ortaya çıkmıştı.

Melina:

-o zaman küçük olan harfler de..

Selina:

-küçük olan harfler de büyükanneme ait. Yani Adore. Büyükannemin adı Adore miydi?

elura:

-evet selina.. Adore Meyira.. annemin ismi.

yamaç:

-isim konusunu anladık ama bu günlük neden su krallığındaydı ?

Elura:

-bu konuda bir fikrim yok yamaç, bir şekilde oraya gelmiş olmalı.. peki siz neden bunu yanınızda taşıyorsunuz.

Selina:

-farklı bir başlığa sahip olduğundan ve tabi aynı zamanda element krallıkları bölümünde durmasından.

elura:

-oldukça tuhaf. İçini açıp baksak iyi olur.

melina:

-bu biraz özel hayat ihlali gibi duruyor.

alaz:

-Yani evet ama karşımıza çıkması tesadüf değil. biraz ihlal etmek zorundayız. Ayrıca günlüğü biz değil de elura okusun, belki gerçekten de işe yarar bir şey bulur.

elura:

-günlüğü açmışsınızdır diye düşünmüştüm.

Yamaç:

-açamadık çünkü kilitli.

elura:

-kilitli mi? Bakiyim..

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin