Yanlarından ayrılıp okulun arakasındaki sahile doğru gittik. Tam olarak enerjilerinin son hissedildiği noktada durduk ve taşlarımızı çıkarttık. Yapmayı amaçladığımız şey etrafa biraz peri enerjisi saçıp onların bizi hissetmesini sağlamaktı. Sonrada gelen giden olup olmadığına bakacaktık. Belki bu onları bize çeker diye düşünüyorduk.
Arastan-
Kızlar dövüş konusunda baya bir iddialı konuşmuştu. Belki de önceden dövüş eğitimi almışlardır diye düşünmüştük.
Dövüş salonuna doğru gidiyorduk ki. Birden hiç beklemediğimiz bir şey oldu.
Aras:
-Yamaç fark ettin mi enerjiyi?
Yağız:
-Bana Yamaç demesene şimdi bir duyan olacak. Ayrıca evet hissettim. Ama yönünü bulacağımız kadar güçlü değildi. Sence bizi buldular mı Alaz?
Aras:
-bana diyorsun adımla seslenme diye senin yaptığına bak. Bizi bulduklarını sanmıyorum. Bence kendilerine çekmeye çalışıyorlar. Bulsalar direkt karşımıza çıkarlardı.
Yağız:
-haklısın olabilir. Ama buraya kadar geldiklerine göre yaklaştılar demektir. Alayla gerçekten güçlerinin peşini bırakmayacak.
Aras:
-zaten bırakmayacağından emindim. O yüzden dünyaya kaçtık. Güçlerimi almasına izin veremem. Ateş krallığının yok olması yetmezmiş gibi beni de yok etmek istiyor. Ama başaramayacak.
Yamaç bana hüzünlü gözlerle bakıyordu. Ailesini çok özlemiş olmalıydı. Onları en son küçükken savaştan önce görmüştü. Ailesi ortadan kaybolduğunda o bir başına kalmıştı.
Yamaçla ben okulda tanışmıştık aslında benden yaş olarak büyük. Ama okula geç başlamıştı. Yaşadıklarını öğrendiğimde gerçekten çok üzülmüştüm. Ama ona en azından geçmişini biliyorsun bende o da yok demiştim. Bana gülümseyip sen benim yeni ailem ol bende senin demişti. O günden beridir birbirimizin yanından hiç ayrılmadık.
Yamaç ateş krallığının tek varisiydi aslında. Ama ona rağmen ateş elementini kontrol etmiyordu. O bir su uzmanı, doğruları söylemek gerekirse onun kadar iyi bir su elementi uzmanıyla tanışmamıştım. Bana gelince ben ise ateş uzmanıyım. Evrende kalan son ateş elementi koruyucusuyum. Ateş krallığı yok edildikten sonra ateş perilerinin ve ateş uzmanlarının soyu tükenmişti. Ben neden hayattaydım ya da ne şekilde hayattaydım bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey vardı. Geçmişimi tamamıyla öğrenecek ve bunu aileme ve yamaçın ailesine yapanlardan hesap soracaktım.
Melinadan-
Etrafa biraz enerji yayıp hemen saklandık ama gelen giden olmadı. Ya yönümüzü bulamamışlardı ya da bunun bir tuzak olduğunu anlamışlardı. Son bir ihtimal daha vardı tabi. Burda olmamaları. Sinirlenmiştim. Sanki hiçbir şeyi beceremiyormuşuz gibi geliyordu. Selinanın bana seslenmesiyle kendime geldim.
Selina:
-mel, mel kızım duymuyor musun?
Melina:
-afedersin dalmışım.
selina:
-sence neden gelmediler.
melina:
-beki de burada değillerdir seli. Yanlış tahmin etmiş olabiliriz.
selina:
-içimden bir ses yakınımızda olduklarını söylüyor mel.
melina:
-belkide bunun bir tuzak olduğunu anladılar. Ve gitmek için hazırlanıyorlar.
selina:
-gideceklerini sanmıyorum mel. Korksalardı kaçarken başka boyutlara geçerlerdi belli ki kalmak için sebepleri var.
melina:
-haklı olabilirsin seli. Hadi gel şimdilik boşverip dövüş kursuna yazılalım. Bunları akşam düşünürüz.
selina:
-olur hadi geçelim.
Yeniden okula gelmiştik. Bodruma inip dövüş kulübünü bulduk ve içeri girdik. Herkes tam konsantre olduğu için bizi farketmedi. Etraftakilere bakındım ve arasla yağızı gördüm. Dövüş geçmişleri olduğu çok açık ve net anlaşılıyordu. Herkesten daha koordine ve daha iyidiler. Biz selinayla onları izlerken birden bizi fark ettiler ve;
Aras:
-kızlar gelmişsiniz işiniz çabuk bitti sanırım.
melina:
-ha evet. Bizde bir uğrayalım da kayıt işlerini halledelim dedik.
Yağız:
-iyi yapmışsınız. Çok heveslisiniz görülen o ki. Sonradan sönmez umarım.
Selina:
-merak etme yağzıcığım. Biz işlerimizi heveslerimize göre yapmıyoruz.
Selinanın bu dediğine gülümseyerek onaylamıştım. Biz bu şekilde gülüşürken yanımıza biri yanıştı. Vücut şeklinden ve yaşından dövüş hocası olduğunu anladığım kişi.
?:
-merhaba kızlar, siz yeni misiniz? Kayıt oldunuz mu?
Melina:
-hayır efendim bizde kayıt olmak için gelmiştik.
?:
-çok güzel isterseniz hemen kayıt işlemlerinizi halledelim. Bu arada ben dövüş öğretmeniniz sarp.
Melina:
-memnum oldum sarp hocam bende Melina.
Selina:
-bende Selina.
Sarp hoca:
-memnun oldum çocuklar. Dövüş alanında bir geçmişiniz veya ona benzer bir olayınız var mı?
Melina:
-aslında biraz dövüş eğitimi görmüştük. Ama sizin için ne kadar yeterlidir. Ve ne kadar iyidir bilemeyeceğim.
Sarp hoca:
-peki göstermek ister misiniz?
Selina:
-tabiki hocam seve seve. Olur değil mi mel?
Melina:
-tabi ki.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeni bir bölüm..
İşler yavaştan karışacak gibi duruyor..
Sizce Melina ve Selina dövüş konusundaki iddialarını kanıtlayabilecekler mi?
Oylayıp düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın lütfen<3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasíaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...