Bölüm 53: Yer Sarsıntısı

173 17 0
                                    


Kahvaltıdan sonra alaz abim ve selina hep beraber oturmuş sohbet ediyorduk. Annem ve evan Alışverişe çıkmıştı nicolas ise spor yapıyordu.

yamaç:

-çok yaklaştı ha dersiniz?

selina:

-hazırız savaşa.. ben inanıyorum ateş krallığını kurtaracağız. Ve sonra...

Melina:

-sonra ne?

selina:

-earthle sparksı barıştırırız belki.

Melina:

-sparks mı?
alaz:

-melinaların ailesinden birinden mi bahsediyorsun seli?

Selina:

-tabii ki hayır. Ateş ejderhasının adı sparks, gerçekten bilmediğinizi söylemeyeceksiniz herhalde?
melina:

-vay canına yani soyadımız onun adından mı geliyor?

yamaç:

-bunu hiç bilmiyordum.

Selina:

-aynen ama bu bir tek ateş krallığı için geçerli. Onlar ejderhanın ismini almışlar soyadı olarak. Bence güzel bi soyadı.

alaz:

-enteresan ama güzel. Kraliyet soyadı ne de olsa. Melina sen ateş krallığının varisi olduğunu bilmeden önce hangi soyadını kullanıyordun?

Melina:

-pek soyadına ihtiyacım olmadı doğrusu. Alayla da bilmediğini söylerdi. O yüzden su krallığınınkini kullanırdım: Melina Morgan.

Yamaç:

-benimde aynı şekil. Teyzemle kaldığım için. Yamaç Morgan.

alaz:

-bende brown u kullanırdım da gerçeğini öğrendik artık.

Selina:

-aranızda bir soyadı değiştirmeyen benim herhalde ha..!

Selina bunu söyleyince hep bir ağızdan gülmeye başlamıştık. Çünkü gerçekten komikti. Hepimiz bir anda soy değiştirmiştik. Aniden hiç beklemediğimiz bir şey oldu. Yer sarsıntısı deprem gibi bir şey. Ne olduğunu anlayamadık. Tam o sırada annem ve evan içeri girdi sanırım alışverişten dönmüşlerdi. nicolas hoca da bahçeden hemen yanımıza koşmuştu.

Evan:

-noldu dersiniz?

Selina:

-dünyada her gün deprem olur evan onlardan biridir.

Selina bunu derken yüzünde bir endişe sezmiştim. Eğer gerçekten deprem olsaydı selina ve evan bunu kendilerinde hissederlerdi. Doğa koruyucuları da olsalar. Toprak elementine sahiptiler sonuç olarak.

melina:

-başka bir şey var değil mi? Evan selina konuşun...

evan:

-bir dakika melina bekle.

Evan bunu demesi üzerine hemen telefonunu çıkardı. Sanırım rasathaneden deprem verilerine bakacaktı. Baktığı gibi yüzünün düşmesi de bir oldu.

alaz:

-noluyor?

Evan:

-deprem olmamış. Yer kabuğunda bir hareketlilik yok...

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin