Bölüm 72: Su Ejderhası: Vooda

143 13 0
                                    

Ertesi gün alazla ben öğleden sonra su krallığına gittik. Sarayda adeta kral ve kraliçe gibi karşılandıktan sonra abimle selinanın yanına geçtik. terasta beraber keyifle oturuyorlar sohbet ediyorlardı. Tahminen onlar da bizi bekliyordu.

melina:

-abi...

Abim yavaşça arkasında döndü. İkiside bize gülümseyerek bakıyorlardı. Yavaşça yanlarına geçip ourduk.

melina:

-evlendiğinizden beri bizden ayrı olduğunuz için sizi özlüyorum.

Selina:

-emin olun bizde sizi özlüyoruz. Neyseki krallıklar birbirine çok yakın.

alaz:

-evet bu konudan sanslıyız.

Melina:

-ee o zaman bi kahve alalım ve konumuza geçelim artık.

Yamaç:

-geçelim abicim geçelim.

Abim dört kahve söyledikten sonra bize dönmüştü. O sırada selina içeriden birkaç kitap getirilmesini istedi. Kitaplar ve kahveler gelene kadar ortamda adeta bir ölüm sessizliği mevcuttu. Kimse konuşmuyordu. Kahvelerimiz ve kitaplarımız geldikten sonra abim yavaşça söze girdi.

Yamaç:

-biz efsaneyle alakalı birkaç bir şey bulduk. Biliyorsunuz zaten elura kendi de su krallığında yaşadığını söylemiişti. O yüzden kütüphanedeki çoğu efsanevi kitapta eluradan bahsediliyordu.

alaz:

-biz pek bir şey bulamadık. Daha önceden dinlediğimiz efsaneyi anlatan birkaç kitap vardı o kadar.

yamaç:

-bizdede durum çok farklı değil zaten, kitaplarda gerçekten de çok bilgi yok tek çare evan'a ulaşmak olacak.

Selina:

-yine de dinlemenizi istediğimiz birkaç bir şey var. Tabi bunlarda efsane ama gerçek cevaplara ancak eluraya sorarak ulaşabiliriz.

Melina:

-anlat selina.

Selina eline en kalın kitabı alarak söze başlamıştı.

Selina:

-öncelikle kar perisi efsanesini herkes biliyor diye tahmin ediyorum. Neredeyse tamamen yanlış. Eluranın anlattığı kısımla uyumlu yerleri çok az. Efsanede bu olayın yüzyıllar önce olduğu yazıyor oysaki sadece 20-21 yıl önce gerçekleşmiş. Bu da aslında çoğu kişinin bunu efsaneleştirmeyi kolaylaştırmak için böyle gösterdiğini düşündürüyor bize. Efsanede sevgilisi su uzmanı olarak geçiyor ama aslında toprak uzmanı. Çocuğunun bir soyu olduğu ve güçlü perilerin o soydan geldiği söyleniyor ama bu tamamen saçmalık çünkü kızı yaşıyorsa henüz 20 yaşında falan ve 20 yaşında birinin soyu olamaz.

Melina:

-yani efsane resmen zırvalamış.

alaz:

-kesinlikle.

Selina:

-ve başka bir şey daha var.

Melina.

-ne gibi bir şey?

Selina elindeki kitabı bırakıp diğerini eline almıştı. Sakince bir sayfayı açtı biraz göz gezdirdikten sonra bize döndü.

selina:

-efsaneye göre kar perisi su ejderhası Vooda ile bağ kurmuş ve aynı zamanda sevgilisi de bu ejderhayla bağ kurmuş.

Melina:

-nasıl yani iki kişi efsanede aynı ejderhayla bağ kurmuş olarak mı gözüküyor?

yamaç:

-biz selinayla bunu biraz farklı yorumladık abicim.

Melina:

-ne gibi?

Yamaç:

-bizce evan ejderhayla bağ kurmadı ama elura bağ kurmuş olabilir, belki bu yüzden de diğer periler ondan daha çok korktu. Çünkü eğer öyleyse bu tarihte bir ilkti.

alaz:

-bu bilgi doğruysa o zaman artık bağ kurulmuş üç ejderha var. Bunu hemen gidip eluraya sormalıyız.

Melina:

-bu bilgi tam olarka ne işimize yarayacak pek anlamadım.

Selina:

-düşündük ki eğer Vooda ile Elura bağ kurduysa Vooda evanı tanıyordur ve yanında kalmasına bir şey demez.

İşte o zaman gözlerim ışıldamıştı. Bu doğru olabilirdi. Belki de aradığımız şey çok yakında hemen sarayın ilerisindeki dağdaydı. Bu olay bize umut aşılamıştı.

Selina:

-yine de ilk önce diğer yolu deneyelim. Hem önümüzde sizin düğününüz var. Bu hepsinden önemli.

Yamaç:

-şu düğünü atlatalım belki evan zaten kendiliğinden gelir.

alaz:

-haklısınız, işimize yarayacak pek bilgi bulamadık ama bu kadarı da şimdilik yeterli.

Kafamla onları onaylamıştım. Sanırım şu an bunları düşünmeyecektim. Her sorun olduğu gibi bu da gün geldiğinde çözülecekti. Bugüne Kadar nelerin üstesinden gelip neleri başardığımızı düşündüm. O an yüzüme bir gülümseme yayıldı. Her şey gayet yolundaydı ve bir gün bu da yoluna girecekti.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

yeni bölümm....

iyi okumalar<3

-melina..

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin