Alaz ve yamaç gittikten sonra selinayla ne söyleyeceğimiz hakkında biraz konuştuk. Şimdi sırada alaylayı çağırmak vardı. Bu zor bir iş değildi. Enerji sinyalleri göndermemiz yeterliydi. Selinaya baktım. O da bana bakıyordu. Alaylanın yaptıklarını öğrendikten sonra onunla her şey normalmiş gibi konuşma biraz acı verici olacaktı. Bir de tabi onun benim teyzem olduğu gerçeği vardır şaka gibiydi gerçekten.
Selinaya hadi dercesine bir bakış attım. Anlamış olmalıydı ki ayağa kalktı. Bende arkasından ayaklandım. Ellerimi göğsümüzde birleştirdik. Ardından sırayla gözlerimizi kapadık. Şu an etrafta olanı ne kadar göremesem de güçlü bir enerji akışı olduğunu hissedebiliyordum. Alayla bu sinyallerimizi peri enerji izlerimizden anlayabilirdi. Bir süre sonra yavaştan gücüm azaldı. Her ne kadar güçlü periler olsak da bizimde yorulduğumuzda enerjimiz sönüyordu.
Gözlerimizi açtığımda selinanın da benimle aynı durumda olduğunu fark ettim. Kendimizi koltuğa attık. Yaklaşık beş dakika sonra, odanın ortasında beyaz-mavi bir ışık belirdi. Gelen alayladan başkası olamazdı tabiki.
Alayla:
-kızlar, beni çağırdığınız için çok heyecanladım. Yoksa onları buldunuz mu?
Cevap vermiyor yalnızca yüzüne bakıyordum. Bana bunca acıyı yaşatan kişinin yüzüne. Ailemi elimden alan yüze.
Selina benim donuk kaldığımı fark etmiş olacak ki söze atıldı.
Selina:
-alayla! Hoş geldin görüşmeyeli ne kadar da zaman oldu. Seni özlemişiz doğrusu..
Selinanın yaptığı şeyi anlamıştım. Alaylanın şüphelenmesini önlemeye çalışıyordu. Sanırım bende bunu yapmalıydım. Yapmalıydım ki gün geldiğinde intikam için karşısında olduğumda savunmasız kalmalıydı.
Melina:
-evet seni özledik. Hoşgeldin alayla..
Alayla:
-ah kızlar bende sizi özledim.. çok merak ettim. Ama gelemedim. Biliyorsunuz baş peri olmak kolay değil. Görev ve sorumluluklarımız var.
melina:
-haklısın alayla. Ama bizim için sorun değil. Dünyada yaşamaya alıştık.
Alayla:
-buna sevindim kızlar. Peki ya göreviniz, beni bu yüzden çağırdığınızı tahmin ediyorum.
Gerçekten de görevden başka şey düşünmüyordu. Bizi bu kadar çok yok etmek istediğini fark etmem beni hala yaralıyordu. Ama buna izin vermeyecektim.
Selina:
-görevimize aynı şekilde devam ediyoruz. Uzun zamandır konuşmadığımız için seni görev hakkında bilgilendirmek için çağırdık alayla.
Alayla:
-merakla dinliyorum selina, anlat..
selina:
-öncelikle bir kaç kere peri enerjimizi hissetmeleri ve onları bulduğumuzu sanmaları için kolyemizi çıkarttık. Evet tehlikeli bir durumdu ama bizden kaçmadılar. Aksine yanımıza geldiler
Selina bunları söylerken alaylanın gözleri parlamaya başlamıştı. Her ne kadar gizlemeye çalışsa da heyecanlandığı açıkça belliydi.
Selina:
-yanımıza geldiklerinde biz tamamen maskeliydik. Yani yüzümüzü görmediler. Baya bir süre dövüştük. Tahmin edersiniz ki iyi dövüşüyorlardı. Bizim dövüş eğitimlerimiz onlardan daha az olduğu için bir süre sonra dayanamadık. Peri güçlerimizi de kullanamazdık. Hem yüzümüzü görürlerdi hemde bir ateş perisinin yaşadığına dair kanıt oluştururdu. Bu yüzden bizde kaçtık. Ama hala peşlerindeyiz. En kısa zamanda onları yakalamanın bir yolunu bulacağımızdan şüphen olmasın.
Alayla:
-o sırada elinizden kaçırmanıza üzüldüm kızlar. Ama size güvenim tam. Onları bulacağınıza inanıyorum. Siz dans edip antrenmanlarınızı aksatmıyorsunuz değil mi?
Bu soruya şaşırmıştım. Ama neden sorduğu belliydi. Onları yakalamak için güçlenmemizi istiyordu. Ancak alaylanın dediği zihnimde bir şimşek çakmasına neden olmuştu. Biz buraya geldiğimizden beri ne antrenman yapmıştık ne de dans etmiştik. Acilen bunlara başlamalıydık yoksa alaylayı yenemezdik.
Melina:
-tabii ki alayla. Asla aksatmıyoruz. Hem okulumuzda iyi gidiyor.
Alayla:
-sevindim kızlar. Benim şimdi gitmem gerekiyor.biliyorsunuz görev beklemez. Bir şey olduğunda beni yine çağırırsınız. Bir dahakine yakalama haberleri gelir umarım. Hoşçakalın sizi seviyorum kendinize dikkat edin...
Melina,selina:
-görüşürüz alayla..
Gitmişti. Üstümden büyük bir yük kalkmış gibiydi. Bir de bizi sevdiğini söylüyordu. Gerçekten buna inanamıyordum.
Selina:
-gitti. Gerçekten çok zordu mel. Üstüne atlamamak için zor durdum. Görevden başka bir şey demedi zaten
Melina:
-sen bir de beni düşün seli. Her neyse bunu da atlattık.
Selina:
-evet, beklediğimden iyi geçti.
melina:
-alayla bir konuda mantıklı bir şey söyledi seli.
Selina:
-tam olarak hangi konu o, ben kaçırmışım da. Görevden bahsedip durdu.
Melina:
-dans edip antrenman yapıyorsunuz değil mi dedi ya, biz hiç antrenman yapmıyoruz seli. Koordine de olamıyoruz artık. Abim ve alazla dövüşürken benim dikkatim sana kaydığında alev topuna düşmüştüm.
Selina:
-haklı olabilirsin. Yeniden çalışmalara başlamalıyız. Eğer bir gün alaylanın karşısına dikileceksek güçlü olmamız gerekli. Her ne kadar onu sevmesek de güçlü bir peri olduğunu inkar edemeyiz. Zaten bir su perisi. Evrendeki en güçlü ikinci element.
melina:
-merak etme, antrenmanlara yeniden başlarız. Kısa sürede toparlarız. Ama önce doğa krallığına olan ziyaretemizi gerçekleştirelim.
selina:
-evet haklısın. Doğa krallığında akşam olmak üzeredir. Ben yamaçları çağırayım. Geldiklerinde hazırlanıp gideriz.
Melina:
-olur hadi arayalım.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yeni bölüm...
iyi okumalar herkese<3
oylarınız benim için önemli <3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasiaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...