Bölüm 4: Kitap

453 33 8
                                    

Melina:

-bunu nerden buldun. Hani ateş kitaplarının hepsi yok edilmişti?

-evet bende öyle sanıyordum. Ama dünya ile ilgili bölüme bakarken gözüme ilişti. Aldım ve üstünü okuduğumda şok geçirdim. Sence 'Ateş Savaşı ve Ateş Koruyucuları' bu ne anlama geliyor?

-bana soracağına neden içini açıp okumuyorsun?

-açabilsem çoktan bitirirdim herhalde beni tanımıyormuş gibi konuşma mel.

-nasıl yani neden açılmıyor ki?

-üstünde kilit sistemi var. Am biraz tuhaf bir kilit sistemi bak.

Selinanın gösterdiği yere baktım.kitabın arka kısmındaydı. Birinin elini koyması için bi çukur vardı. Çukurun içindede yine bir el koymak için daha ufak bir çukur vardı. Yani iki kişinin elini üst üste koyarak açabilceği bir kilitti bu. Ama kimin? Ben bunları düşünüyordum ki selina elimi çekiştirmeye başladı.

Melina:

-napıyorsun seli?

-senin elini deneyeceğim canım arkadaşım, sonuç olarak tek ateş koruyucusu sensin.

-haklı olabilirsin. Ama tek ateş koruyucusu bensem ikinci el izi kim için?

-onu henüz bende bilmiyorum ama en azından kilitin yarısını tamamlayıp tamamlamadığımızı öğrenelim. Elini uzatır mısın?

Elimi kitabın üstüne koyduğumda en içteki ufak boşluğa tam oturmuştu. Selinayla birbirimize şaşkınlıkla bakıyorduk. Resmen benim elim için yapılmıştı. En ufak bir boşluk bile yoktu. Bu nasıl olabilir aklım almıyordu. Ama çözmemiz gereken şeyler birken iki olmuştu onun farkındaydım.

Selina:

-geçekten senin için yapılmış ama diğer el kime ait acaba?

-bilmiyorum ama benim elimden büyük olduğu kesin. Neden benim elim peki bu kitabın benimle bir alakası olabilir mi?

-büyük ihtimalle seninle alakası var. Öyle olmasa neden senin el izini taşısın.

-doğru söylüyorsun seli. Diğer elin sahibini de bulmalıyız. Çözülmesi gereken bir sorunumuz daha var artık.

-evet ama bundan önce şu uzman sorununu çözelim.

-çözelim çözmesine ama elimizde hiçbir şey yok gibi geliyor. Bir yerden başlamalıyız ama nereden olduğunu bende bilmiyorum.

-merak etme ben çözeceğimize inanıyorum. Onları kendimize çekmenin bir yolunu bulsak yeter.

-evet seli. Dediğin doğru. Bunları yarın düşünürüz çok yorgun hissediyorum. Kitap da gerçekten kafamı karıştırdı şu an düşünmek değil uyumak istiyorum. Yarın okulda plan yaparız.

-haklısın bugün çok yorulduk dinlensek iyi olur. İyi geceler mel

-iyi geceler Seli.

                                                                                                  ...

Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım. Eskiden bu kadar erken kalkan biri değildim aslında. Ama ne oluyorsa dünyadaki günlerim erken kalkarak geçiyordu. Aklıma bir anda alayla geldi. Bizi buraya yerleştirdiğinden beri ondan hiç haber alamamıştık. Onu merak ediyordum. Ne kadar aramızda kan bağı bulunmasa da o benim ailem gibiydi. Ona sonsuz güvenebileceğimi biliyordum. Ben ailem olmadan büyüdüm ve o her zaman bana ailem gibi yakındı. Aklımdan bu düşünceler geçerken seli nin sesiyle irkildim.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin