Melinadan:
Kahvaltıdan sonra hep beraber oturma odasına geçtik. Son zamanlarda o kadar çok olay olmuştu ki oturup doğru düzgün konuşamamıştık. Alazla yamacın aradığımız kişiler olduğunu öğrendikten hemen sonra, hepimiz geçmişimizle yüzleşmiştik. Bir abim olduğunu öğrenmiştim. İlk başta gerçekten korkmuştum beni sevmemesinden. Ama şimdi bize şans vermiş olduğunu bilmek beni mutlu ediyordu.
Sanırım artık birimizin korkmadan konuya adım atması gerekiyordu. Alayla'ya uzun zamandır haber vermemiştik. Gerçi peri evreninde şu an daha az zaman geçmişti ama alaylanın zamanları hesapladığına eminim. Öncelikle alayla ile iletişime geçmeli daha sonra ise plan yapmalıydık. Tabi arada bir de Evan Brown vardı. Ona ulaşmamız gerektiğini söylemişti. Neden böyle bir şey istemişti emin değildim ama belki de kitaba yazmadıkları vardı ve yüz yüze konuşmak istiyordu.
Sanırım artık konuyu açmalıydım kimsenin buna cesareti yok gibiydi.
melina:
-sanırım artık çözüm üretme aşamasına geçmeliyiz.
Alaz:
-haklısın ateş perisi. Böyle susarak bir yer varamayız. Madem gerçekleri öğrendik. Alayladan bunun hesabını sormalıyız.
Yamaç:
-bencede alaz haklı dönüp hemen saldıralım. Bize yaşattıklarının bedelini ödesin.
Selina:
-öyle olmaz yamaç.
Yamaç:
-neden olmazmış. O suçlu ve hesap vermeli.
Selina:
-yamaç farkında mısın bilmiyorum ama yanımızda iki ateş koruyucusu var. Alaz ve mel'le su krallığına gidersek ve üstüne üstlük alaylaya saldırmaya kalkarsak halk bizi katleder. Yani bunu yapamayız sıkı bir plana ihtiyacımız olacak.
yamaç:
-hiçbir plan halkı onlara karşı yumuşatmaz sarmaşık perisi. Hepsi onların lanetli olduğuna inanıyor.
Melina:
-abi, selina lütfen tartışmayın tekrardan.
Abimle selina öfkelenmeye başlamıştı ki aralarına girdim. Sürekli tartışacak bir şey buluyorlardı. Ama aralarında çekimi görmezden gelmiyordum tabii ki.
Melina:
-alaylaya hak etttiğini yaşatmaktan önce de iki sorunumuz daha var.
Alaz:
-nasıl iki sorun bunlar?
Melina:
-birincisi alayla bizden uzun zamandır haber almadı. Geleceğinden korkuyorum. O yüzden alayla hakkında plan yapana dek onu oyalamamız gerekiyor. Bu yüzden işlerin yolunda olduğunu ve sizi bulmaya çok yaklaştığımızı söyleyeceğiz. Hatta bir kaç kere elimizden kaçtığınızı söyleriz. Sonuç olarak uzmansınız. İyi dövüşüyorsunuz. Elimizden kaçma ihtimaliniz olabilir.
Alaz:
-evet bu şekilde bir süre alaylayı oyalayabiliriz. Peki ya ikinci sorunumuz ne?
Melina:
-ikinci sorunumuz daha büyük. Evan Brown. Yazdığı metinde ona ulaşmamızı söylemiş. Belki de bildiği bilgilerin hepsini kitaba yazmamıştır. Ona ulaşmamızı neden istiyor bilmiyorum ama ulaşmamız gerektiğini hissediyorum.
selina:
-yani doğa krallığına mı gitmemiz gerekiyor.
Melina:
-aynen öyle. Evan'ı bulamalıyız.
Yamaç:
-şimdi, yani peri evrenine geri mi döneceğiz? iyi de bu çok riskli. melina ile alaz fark edilirse kötü olabilir.
alaz:
-illüzyon yaparım. Bu sayede görüşümüz biraz daha toprak perisi ve uzmanına benzer.
melina:
-mantıklı bunu yapabiliriz. Sadece ne zaman gideceğimize karar vermeliyiz. Tabi önce şu kitabı biraz daha inceleyelim. Sonra da alaylaya haber verelim. Ardından da yola çıkmaya hazırlansak iyi olur.
Selina:
-doğa krallığındaki her köşeye hakimim. Ama daha önce hiç evan adından birini duymadım. Üstelik büyücüymüş. Yani tanıyor olmam gerekirdi.
Alaz:
-tanımaman daha olağan. Evanı yakından tanıyan bir benim sanırım.
Selina:
-neden öyle söyledin. Doğa krallığında yaşıyormuş
alaz:
-çünkü ormanda yaşıyorduk. Hala orda mı biliyorum. Ama ilk bakacağımız yer orası olmalı. Birlikte geçirdiğimiz süre boyunca bana hiç bu kitaptan bahsetmedi.
Melina:
-alaz sen zaten onun yanında yaşamıyor musun? Bilmen gerekir yani. Yaşıyordum dedin de, sonradan taşındın mı?
Alaz:
-evet yani 14 yaşındayken yamacla beraber yaşamaya başladık. Evan beni gitmeden sıkı sıkı tembihledi. İllüzyonumu bozmamam konusunda. Sonrasında da bidaha beni görmeye gelme dedi. Yani 14 yaşından beri onu görmedim, onun isteği üzerine.
selina:
-neden öyle bir şey istemiş ki?
Yamaç:
-alayla yeniden evanı bulursa alaz tehlikede olmasın diye. Alazın evanın yanından geldiğini kimse bilmiyordu. Ama onu sürekli ziyaret ederse, biri fark edebilirdi.
Melina:
-gayet haklı bir sebep. Beni kaybettikten sonra alazı da kaybetmek istememiş.
alaz.
-sence birbirimizi neden hatırlamıyoruz Melina?
Melina:
-küçük olduğumuzdan olabilir. Yada alayla bana büyü yapmıştır.
alaz:
-olabilir.
Selina:
-her neyse o zaman şimdi biz alayla ile konuşalım. Periler evreninde akşam olduğunda da doğa krallığına gideriz. Gizlenmek istiyorsak gece gitmemiz daha mantıklı. Hem zaten ormanı avucumun içi gibi bilirim ben.
Yamaç:
-güzel, o zaman biz gidelim siz de alayla ile konuşun.
Melina:
-olur abi, size haber veririz.
Alaz:
-görüşürüz kızlar dikkatli olun lütfen
Melina, selina:
-görüşürüz, sizde.!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kısa bir bölüm olduğu için hemen atmak istedim..
iyi okumalar herkese <3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasiiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...