Evan başladığını söyledikten sonra gözlerini kağıt parçasına dikti. Tedirgin gözüküyordu ama belli etmek istemiyordu. Yavaşça okumaya başladı.
-"'Ateş diyarında bir savaş oldu zamanında,
İşte tam o sırada: kral ve kraliçe en ön safta,
Bir ışık koptu gökyüzünde, karanlıklar döndü aydınlığa...
Bu savaş tekrar edecek bundan tam 50 yıl sonra,
Bu sefer olmayacak kral ve kraliçe tahtta,
İki genç savaşacak bu savaşta,
Biri kraliyet sarayından biri ise halktan olma...'
Bu kehanet bundan tam 50 yıl sonra gerçekleşecek, işte o zaman bu iki genç Kral Dean ve Kraliçe Agnes'in kaderini yaşayacak. Tarih o gün tekerrür edecek."
evanın okuduklarında sonra donup kalmıştım. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Bu kehanet alazla benden bahsediyordu. Ortada başka ateş koruyucusu yoktu ki. Kehanet bize tarihinin tekrarlanacağından bahsediyordu. Ve şimdi o üstün sihiri yapan biz mi olacaktık? Ama nasıl? Ne zaman?
Alaza baktığımda o da şok olmuş gibiydi.. tarihin tekrar etmesi demek alazın bu savaşta ölmesi demek olabilir miydi? Ama hayır bu olamazdı. Alaz ölemezdi. Bu kehaneti bir şekilde durdurmalıydık.
Melina:
-bu ne demek evan. Bu saçmalık. Böyle bir şey olamaz. Olmamalı. Sizde ne demek olduğunu biliyorsunuz değil mi? Selina? Abi? Bir şey desenize.. her kehanet gerçekleşmez desenize.
Selina da abim de bana hüzünlü bir şekilde bakıyordu. Sinirden yerimden kalkmış odanın içinde bir ileri bir geri tur atıyordum. Alaz ise sakince bana bakıyordu. Gözlerinde korku vardı ama yansıtmamaya çalışıyordu.
alaz:
-sakin ol melina..
Melina:
-sakin mi olmalıyım? Nasıl sakin olucam alaz? Kehaneti duymadın mı? Ondan önce hikayeyi de dinledik. Kral ölüyor. Sen ölebilirsin neden ciddiye almıyorsun?
Evan:
-melina düşünmemiz gerekli.
melina:
-neyi düşüneceğiz ? Ne zaman düşüneceğiz? Ne kadar süremiz var ki? Ne zaman yazılmış bu kehanet?
Bunu dedikten sonra hiç düşünmeden evanın elinden kağıdı aldım. Elbette bir tarih olmalıydı. Ve tarihi görünce şokumun üstüne bir yenisi eklenmişti.
Melina:
-50 yıl sonra... evan sadece 7 ayımız kalmış..
Bu söylediğim herkesin şaşırmasına sebep olmuştu savaştan on yıl sonra biri bu kehnaeti yazmıştı. kim olduğunu bilmiyordum ama bu kehanet bizim içindi emindim. Sanki her şey yolundaymış gibi kehanetimiz eksikti. 7 ay sonra bir savaşımız vardı. Ve bu savaş tarihin tekrar edeceği bir savaştı. Ayrıca alazın ölme riski vardı.
Melina:
-bunu durdurmanın bir yolu olmalı.
Selina:
-maalesef melina.. kehanetler yazılırsa gerçekleşir.
Melina:
-ne demek o ya böyle saçma bir kehaneti kim ne diye yazdı o zaman.
yamaç:
-kehanetleri kahinler yazar melina. Bir bildiği olmalı geleceği görerek yazmış olabilir.
Melina:
-bu kehanet yüzünden alaz ölebilir ama abi. Kral dean gibi..
Bu söylediğimde sonra alazla göz göze gelmiştik. Hala kendini tutuyordu ve soğuk bir şekilde etrafa bakıyordu. Birden yüz ifadesi değişti. Ama yine de bir şey söylemedi.
Alazdan:
Melina çok öfkeliydi. Kehanette yazanlar gerçekleşirse 7 ay sonra bir savaşımız vardı ve ölebilirdim. Bunu bilmek su an bana acı verse de, sanki eksik bir şeyler vardı ve bunları bulmaya çalışıyordum. Birden melinanın sesi yankılandı 'bu kehanet yüzünden alaz ölebilir abi. Kral dean gibi..' Ne demişti o kral dean gibi.. kral dean.. kafamda bir süre bu yankılandı. Sonra sanki her şey yerli yerine oturmuş gibi zihnime korkunç bir düşünce saplandı. Bu olamazdı değil mi? Kader bizi elementlerimize göre ayırmış olamazdı. Ya o savaşta ölen ben değilde melina olacaksa? Kral dean melina gibi bir ateş-su meleziydi. Herkes su an benim öleceğimi düşünüyordu. Ama ya ölen melina olursa... bu düşünceyle daha fazla baş edemedim. Kendimi birden ormanın içinde buldum kulübe arkamdaydı. Melina ardımdan sesleniyordu. Ama sanki onu duymuyordum. İçten içe benim için endişeleniyordu. Ama bilmiyordu ki bende onun için korkuyordum. Bir süre ormanda yürüdüm melina da arkamdan geldi. Kulübe artık gözükmez olmuştu. Ne kadar ilerlesem de peşimden gelmeye devam ediyordu. En sonunda durdum ve arkamı döndüm. O an hiç beklemediğim bir şey yaptı. Bana doğru hızlıca koştu ve sarıldı. Neye uğradığımı bir anlığına şaşırmış olsam da bende karşılık verdim. İkimizde hiç konuşmadan ormanın ortasında öylece kalıverdik.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
biz Alayla ile uğraşırken, yeni bir savaşımız oldu..
iyi okumalar..<3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasyiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...