Sonunda doğa krallığına gelmiştik, tekrardan... Ama etrafta ciddi bir değişiklik olduğu kesindi. Etraf her zamankinden daha cansız gözüküyordu. Kafamı sakince selinaya doğru çevirdim.
Melina:
-selina.. bir şey hissediyor musun? Bitkilerle konuş lütfen..
Selina sakince gözlerini kapattı. Ormanda birden bir rüzgar esti. O sırada nicolas hoca da gözlerini kapamış havayı dinlemeye koyulmuştu.
Selina:
-orman.. kötü şeylerden bahsediyor.. bazı kayıplar..ormanın acı çekeceği durumlar olacak...bugün...
Selinanın dediğiyle hepimiz yutkunsak da gözlerimizi direkt nicolas hocaya çevirmiştik. Selina da gözlerini açmış ve ağlamaya başlamıştı. Ormanın bu denli yakarışları onu derinden üzüyor olmalıydı.
Nicolas:
-su krallığı ve doğa krallığı sınırında bir şeyler oluyor. Hava ordan esti.
Hepimiz aniden dikleşmiş ve nicolas hocaya korkuyla bakmaya başlamıştık. Sanırım savaş başlamıştı ve acilen oraya gitmeliydik. Ama nasıl hareket edeceğimize dair bir fikrimiz yoktu.
Evan:
-sınıra gitmeliyiz.
Melina:
-peki nasıl hareket edeceğiz. Durup dururken savaşın ortasına atlayıp. Ateş krallığını kurtaracağız mı diyeceğiz.
Amariis:
-bu savaşın belirli olmasının bir sebebi olmalı.
Alaz:
-bence başka bir şey var ve onu tamamlamadan bu savaşa katılamayız ama ne?
Kafamda dönen sorular zihnimi bulandırıyordu. Bir şey olmalıydı. O savaşa girme sebebi ya da tamamıyla bağımsız bir durum ama ne olabilirdi ne? Tam bunları düşünürken arkamızdan bir kükreme sesi duyuldu. Arkamızı hızlıca döndüğümüzde başta korksak da sakinlemiştik. Bu earth'tü ve selinayı gördüğüne sanırım mutlu olmuştu. Taş da olsa selinanın enerjisini hissediyor olmalıydı.
selina:
-earth!
Selina earth' e doğru konuştuğunda Earth neden mağaradan çıktı diye düşünmeden edememiştim. Onun ve kardeşlerinin mağaradan hiç çıkmadıklarını söylemişlerdi. Acaba savaşla alakası olabilir miydi. Derken aklıma çakan şimşekle yerimde kalakalmıştım. Sanırım savaşa nasıl katılacağımızın işaretini bulmuştum. Aniden kafamı kaldırmamla herkes bana dönmüştü.
melina:
-buldum!
Amaris:
-nasıl neyi?
alaz:
-neyi buldun ateş perisi?
Melina:
-hatırlasanıza babamın anneme dediği son şey.
Amaris:
-Taşlaşma büyüsü hakkında olan mı konumuzla alakası nedir kızım?
Herkes sorgulayan gözlerle bana bakmaya devam ederken heyecanla anlatmaya başlamıştım bile.
Melina:
-babam taşlaşma büyüsünün sadece zamanı geldiğinde onun belirleyeceği kişiler tarafından çözüleceğini söylemiş.
evan:
-evet ve bu tahminimce savaştan sonra.
melina:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasiaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...