ben aklımdan binbir türlü soru geçirilen selina hala yamaca şaşkınlıkla bakıyordu.
Selina:
-vayy bu çok güzel daha önce nasıl fark etmedim o kadar dövüştük.
Yamaç:
-illüzyonla gizliyoruz bunu çünkü. Ateş gücüne sahip olduğum görülürse yaşatmazlar beni.
Selina:
-doğru sende haklısın.
Melina:
-gençler bir sorunumuz var. Gerçi tam sorun mu bilmiyorum.
Alaz:
-sıkıntı nedir noldu?
Aniden elimi havaya kaldırdım ve periye dönüştüm.
Selina:
-dönüşmenin sırası mı mel? Yamaç dönüşünce özendin mi noldu?
Melina:
-saçmalama seli. Sorun bu baksana..
Saçımdaki mavi tutamı onlara gösteriyordum. Hepsinin ağzı bir karış açıldı ve bana baktılar.
alaz:
-bu tahmin ettiğimiz şey mi? Yani sen melez misin?
yamaç:
-hemde ateş-su melezisin, ateş baskın olan
Selina:
-bunu daha önceden neden fark etmedik mel.
melina:
-bu hep vardı ama ben normalde dönüşmem o yüzden görmemişsindir seli. Peki sizce gerçekten su gücüne sahip miyim?
Yamaç:
-benim tam tersimsin. Ve evet su gücüne sahipsin. Ama zayıf bir su gücü. Yani kullanmak zor oluyor.
Alaz:
-en güçlü melezsin, ateş perisi. İstesen beni yenermişsin.
Melina:
-alayla'ya bunu sorduğumda önemsiz bir şey olduğunu söylemişti. Gerçekten inanamıyorum.
Selina:
-bize daha ne kadar yalan söyledi çok merak ediyorum doğrusu.
Eski halime dönmüştüm aynı şekilde yamaçta. Demek bir melezdim. O da yetmezmiş gibi en güçlü melezdim. Hayatın sorumlulukları git gide artıyor gibiydi. Ve biz hala ne yapacağımızı bilmeden oturuyorduk. Alayla sorununa biz çözüm bulmalıydık. Bence herkesin aklından su an aynı şeyler geçiyordu. Ama kimse ortaya dökemiyordu diyeceklerini. Kendi köşelerimize çekildik ve derin düşüncelere daldık.
...
Akşam olmak üzereydi. Alayla uzun zamandır bizimle irtibata geçmiyordu. Selinayla ben bir süreliğine plan yapabilmek için alaylanın yanındaymış gibi davranmaya karar verdik. Bu sayede hem plan yapacak zamanımız olacaktı hem de alaz ve yamaçın peşinde gözükeceğimizden onlar tehlikede olmayacaktı.
Kafamda bunlar gibi milyonlarca düşünce hakimdi. Son zamanlarda yaşadıklarımı düşündüğümde 19 yıldır hiç odasından çıkmayan bir peri için yeni şeylerdi ve zordu. Kendimle ilgili benim bile bilmediğim sırlarım ortaya çıkmıştı. Krallığımın yıkılışının az da olsa nedenlerini öğrenmiştim. Yıllarca ailem bildiğim ve beni korumak isteyen kişinin aslında baş düşmanım olduğunu ve beni yok etmek istediğini öğrenmiştim. Ve daha bir çok şey... bundan sonra yapılacak şey yeni bir hayata başlamak ve tüm sırları açığa çıkarmak olmalıydı. Gerçekler her ne kadar canımı yakacak olsa da bunun kaderimde yazdığını hissediyordum. Ve bu yüzden ömrümün sonuna dek gerçekler peşinde koşacak ve pes etmeyecektim. Bu zorlu yolculuğumda yanımda olacaklarından şüphem olmayan arkadaşlara sahiptim. Selina o benim kardeşim gibiydi. İkimizde kandırılmıştık ama bunun üstesinden gelebilirdik. Birbirimize destek olup her şeyi açıklığa kavuşturabilirdik.
Yamaç ve alazla tanışalı çok kısa bir zaman olmasına rağmen son yaşananlardan sonra onlara da sonsuz bir güvenim oluşmuştu. Yamaç çok iyi bir arkadaştı. Bazen sinirli ve agresif olabiliyordu ama çok iyi bir kalbi ve büyük bir merhamet duygusu olduğu kesindi. Sanırım onu abim gibi görmeye başlamıştım. Alaz... Alaz ise gizemli biri. Tam olarak ne hissettiğim benim bile anlayamadığım duygularla doluyordum onu görünce. Her koşulda yanımda olacağına emindim. Biz bu evrende kalan son ateş koruyucularıydık. Nasıl hayattaydık belli değildi. Ama birbirimize sahip çıkacağımız belliydi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kısa bir bölüm daha..
düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz<3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasíaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...