Bölüm 75: Kar Perisine Ziyaret

128 12 1
                                    


Eluranın evine girmiştik. Bizi beklediğini zaten söylemişti. 10 gündür yanına uğramıyorduk. Sadece derdini dinlemiştik ve birdaha iletişime geçmemiştik.

Melina:

-nasılsın elura?

Elura:

-iyiyim melina, sizleri merak ettim bir haftadır sesiniz çıkmadı, bana yardım edemeyecekseniz anlarım.

alaz:

-ah hayır elura sadece sana yardım işini biraz ertelemek zorunda kalmıştık.

Elura anlamayan gözlerle bize bakıyordu. Anlaması için sol elimi havaya kaldırdım. Alazın da bu hareketi yapması gecikmemişti.

melina:

-biz evlendik...

Elura:

-öyle mi..! Sizin adınıza çok sevindim umarım sonsuza dek mutlu olursunuz.. o zaman krallığın başına geçtiniz değil mi?

alaz:

-evet elura, teşekkür ederiz.

Gerçekten mutlu olmuştu belki kendi içindi ama gülen gözleri bize gerçekleri söylüyordu emindim.

Selina:

-elura..

Elura:

-efendim selina...

Selina:

-sana sormamız gereken bir kaç soru var müsaade edersen?

Elura:

-tabi sorabilirsiniz?

Derin bir nefes almıştık.

Melina:

-elura annemi tanıyor musun?

Elura:

-annen.. Amaris Sparks değil mi?

Yamaç:

-evet annemiz o, onunla tanışıyor musunuz?

Elura:

-tanışıyoruz yamaç.

Dediğine pek de şaşırmamıştık annemin bir şey bildiği açıktı sadece bize söylemiyordu.

Melina:

-peki... biz bilmemiz gereken bir şeyler olduğunu düşünüyoruz.

Elura:

-aslında haklı bir düşünce melina. Annenizle beni evan tanıştırmıştı. İyi anlaşıyorduk ama o zamanlarda henüz kar perisi olduğum belli değildi. Annen bunu öğrenince bana 'en yakın arkadaşın olduğunu sanıyordum bunu benden neden sakladın diye sitem etti' sonrasında bana çok kırgın olduğu için yapılan onca eziyete kayıtsız kaldığını söyledi.

Annemin böyle bir şey yapmasına şaşırmıştım. Neden bu kadar büyük tepki vermişti anlayamamıştım.

Yamaç:

-annem böyle bir şey yapacak biri değil elura..

Elura:

-biliyorum yamaç değil, bakın beni istemeyen bir topluluk vardı çocuklar herkese büyü mü yaptılar naptılar bilmiyorum ama bir şekilde herkesin benden nefret etmesini sağladılar.

Selina:

-ama evan etmedi..

Melina:

-çünkü evan eluranın ruh eşiydi.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin