Epeyce yürüdükten sonra boş bir alana çıkmıştık. Doğa krallığı bölgesinden ateş krallığı bölgesine ormandan gitmiştik. Bu şekilde fark edilme ihtimalimiz de yoktu. Ama artık daha dikkatli olmalıydık. Ateş krallığı bölgesine girmek kesinlikle ve kesinlikle yasaktı. Ormana bile bu yasakla ilgili yüzlerce tabela asmışlardı.
İçinde olduğumuz alana göz attığım koskoca bir meydan gibiydi. Ağaçlar ve sarmaşıklar yavaş yavaş etrafı ele geçirse de birkaç yıkılmış yapı göze çarpıyordu. Az ileride birde büyük bir kaya vardı. Yapıların bazı parçaları ayakta durmasına rağmen saraya dair hiçbir kalıntı yoktu ki bu çok tuhaftı. Nasıl olur da en büyük yapıdan bir iz bile kalmazdı.
Melina:
-bu yıkılmış yapılardan saraya ait olan yok sanırım seli?
Selina:
-hayır hepsi halka ait olmalı mel..
Yamaç:
-sanırım alayla sarayı yok etmek için çok çabalamış.
alaz:
-onun derdi zaten annenizleydi. Ve ateş elementine olan kıskançlığı var tabi..
Onlar bu şekilde sohbet ederken kafamda bazı soru işaretleri oluşmuştu.
Melina:
-belki de yok olmamıştır.
Yamaç:
-ney yok olmamıştır?
Melina:
-saray..
Selina:
-ortada saray göremiyorum melina bomboş ve sessiz bir arazi..
Alaz:
-ne düşünüyorsun ateş perisi
Melina:
-illüzyon ya da taşıma.. bunlar zor şeyler değil. Evan evini yıllardır saklıyor. Belki saray da olduğu gibi duruyordur.
alaz:
-illüzyon zordur ve güç ister ateş perisi. 20 yıl boyunca bunu yapan biri çok güçlü olmalı.
Yamaç:
-belki de diğer seçenek başka bir yere taşınmıştır.
Selina.
-iyi de nasıl bulacağız koskoca evrende..
Onlar tartışırken hala düşünüyordum. Bir yapıyı kimsenin göremeyeceği yer neresidir diye. O anda aklıma inanılmaz bir şey geldi.
melina:
-seli!!!
Selina:
-noldu mel?
yamaç:
-abicim?
Melina:
-selina saray tam olarak nerdeydi biliyor musun?
Selina:
-yani pek değil ama.. doğa krallığının ormanlarına yakın olduğunu biliyorum. Hatta saray ormana yakınmış ve kocaman bir bahçeye sahipmiş.
Melina:
-daha detaylı lazım.. evanı çağıralım o biliyor olmalı..
yamaç:
-enerji gönderelim gelsin o zaman. Keşke evde kalmasaydı..
Bunu dedikten sonra hepimiz gözlerimizi kapatıp odaklanıp evana enerji izi yollamıştık bile. Beş dakika kadar sonra evan yanımızdaydı. Tehlikede olduğumuzu düşünmüş olacak ki silahlarını kuşanıp gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasiiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...