Bölüm 40: Alayla'nın Ziyareti

203 19 2
                                    


Sabahın ilk ışıkları gözlerimi kamaştırıyordu. Evet yine erkenden uyanmıştım. Alayla bugün gelecekti. Ama henüz ne bir iz ne de bir ışık huzmesi vardı. Yavaşça yattığım yerden doğrulup lavaboya yöneldim. Ardından da odadan dışarı çıkıp selinayı kontrol ettim. Hala uyuyordu. Sanırım biraz daha uyumasında bir problem yoktu. Daha sonra ise abimin kaldığı odaya yöneldim ve kapıyı yavaşça açtım. Yatağın üstünde oturmuş. Boş boş tavanı izliyordu.

Melina:

-yamaç?

Yamaç:

-melina? Bana abi dememen şaşırttı..

Melina:

-bugün sana abi diyemem yamaç.

Yamaç:

-peki öyle olsun prenses.

Abim bunu imalı bir şekilde söylemişti. Bu gülmeme neden olmuştu. Abimle bu neşeli halimize bir anda selina da katıldı.

Selina:

-kardeş baskını!

Melina:

-uyanmışsın selina! Nasılsın daha iyi misin?

Selina:

-oldukça iyiyim ve bugüne hazırım.

Yamaç:

-dikkatli olmalıyız.

Selina:

-evet yamaç haklı. Alayla her an gelebilir. Bir şey çaktırırsak biteriz.

yamaç:

-sende mi sarmaşık perisi?

Selina:

-ne bende mi?

İkisinin de bu haline gülmekten kendimi alamamıştım.

melina:

-abim ona yamaç dememize bozuluyor seli.

selina:

-üzgünüm ama bugün böyle yamaçcım.

Yamaç:

-iyi. Öyle olsun. Sonra acısını çıkarırım ne de olsa?

Abim bize sinsi bir sırıtış göndermişti. Pek anlamasak da gülümseyip odadan çıktık. Kapıyı tekrardan kilitleyip dünkü güç duvarına birleşik sihir yapmaya başlamıştık. Bu sayede daha güçlü bir duvar oluşabilecekti. sihiri bitirdiğimiz sırada aşağıdan tam da beklediğimiz ses duyuldu. O buradaydı.

Alayla:

-perilerim! Nerdesiniz kızlar?

Selinayla birbirimize bakın sakin olmamız gerektiğini başımızla onayladıktan sonra aşağıya doğru seslenmeye karar vermiştim.

melina:

-alayla! Hemen geliyoruz..

Daha sonrasında selinaya hadi deyip beraber merdivenlerden inmeye başlamıştık.aşağıya indiğimiz anda karşımızda duran alaylayı gördük. Ve evet artık rolümüze başlamamız gerekiyordu. Olabildiğince samimi olmalıydık.

Alayla bize mutlulukla bakıyordu. Nedenini anlayamamıştım ama koşup ona sarıldım. Selinanın bana kötü kötü baktığına tam emin olacaktım ki o da koşup arkamdan sarıldı.

Alayla:

-kızlar yavaş düşüreceksiniz beni.!

Melina:

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin