Bölüm 87: Mutlu Bir Haber 2

101 12 2
                                    


Selinadan:

Saraya vardığımızda yamacın endişesini gözlerinden okuyabiliyordum. Oldukça gerilmişti ve eğer sakinleşmezse araştırma yapmaya başlayamayacaktık. Sakince gülümseyerek yanına yaklaştım.

Selina:

-yamaç.. canım.. iyi misin?

Gözlerini gözlerime dikmiş öylece bakmıştı. Bir şey demeden usulca bakmakla yetiniyordu.

Yamaç:

-hayır selina, endişeleniyorum. Bu güne dek melinanın başına gelmeyen şey kalmadı. Onun artık zorluklara uğraşmasını istemiyorum. Kız kardeşim çok yıprandı. Ya çocuğun başına bir şey gelirse.. işte o zaman melinayı toplayamayız.

Selina:

-farkındayım yamaç, bu yüzden hemen araştırmaya başlamalıyız. Kitaplar bu güne kadar bizi hiç hüsrana uğratmadı. Bir şey bulacağımızdan eminim. Gerekirse tüm krallıkları ararız ama kar elementinin var oluş sebebini buluruz. Ve unutma ki bir şeyin kökünü bulursan gerisi bir sahilde deniz kabuğu aramak gibidir.

Yamaç biraz daha rahatlamış gözüküyordu. Odamıza çıkıp üzerimizi değiştirerek duş aldık. Biraz rahatlamış hissettikten sonra araştırmaya başlamanın vaktinin geldiğini anlamıştım. Yamaç önden giderek elementlerle ilgili olan tüm kitapları ayırtacağını söyledi. Bende ona birazdan eşlik edeceğimi belirttim.

Yamaç odadan çıktığı anda, yaklaşık beş dakikadır bulanan midemi daha fazla sağlam tutamayarak lavaboya koştum. Kendimi topladığımda aynada bakışlarımla yüz yüze gelmiştim. Acaba gerçekten bu da düşündüğüm şey miydi? Eğer öyleyse bunca olayın arasında böyle bir haberi veremezdim. Kendimi doğrulamanın tek yolu olduğunu biliyordum. Şu an oldukça tedirgin ama heyecanlı hissetmeme rağmen yavaşça dolabın kapağını açarak her ihtimale karşı aldığım hamilelik testine yöneldim. Testi yaptıktan sonra sonuç için belirtilen süre geçtiğinde teste bakamadığımı fark ettim. Aniden odanın kapısı açıldığında ise testi yastığın altına koymak zorunda kaldım.

yamaç:

-sevgilim nerdesin hemen geliyorum demiştin.

Selina:

-ahh haklısın, bunca olan olay başımı döndürdü. Biraz tansiyonum düşmüş olmalı. Yardımcıya haber verir misin bana biraz lenf suyu getirsin. eminim ki iyi gelecek.

Yamaç:

-Haber veririm tabi.. şey istersen bugün kütüphaneye inme selina. Ben hallederim.

Selina:

-lenf suyunu içtikten hemen sonra geleceğim, iyiyim yamaç endişelenme. Hadi sen araştırmaya başla, birazdan senin yanında olurum.

Yamaç yanımdan ayrıldıktan bir iki dakika sonra yardımcım elinde lenf suyuyla gelmişti. Masaya bırakmasını isteyerek onu geri gönderdim. Hala test sonucuna bakmaya cesaretim yoktu ama bunu yapmam gerektiğinin farkındaydım. Yavaşça elimi yastığın altına uzatarak testi aldım. Artık bakmanın vakti gelmişti. Gözlerimi o yöne çevirdiğimde, sonucun böyle olacağını bekleyen birine kıyasla oldukça heyecanlanmış ve ne yapacağımı bilememiştim. Evet pozitifti.. bende hamileydim ve bunca olayın arasında bu haberi nasıl vereceğimi bilmiyordum. Melinanın bebeği çoktan üç-dört aylık olmuştu. Istemsizce gülümseye başladım ve ellerimi karnıma götürdüm. Yakında belirgin olmaya başlayacaktı. Biz perilerin insanlardan farklı olarak ilk evrelerde bebekleri çok hızlı büyürdü. Ama aynı insanlar gibi dokuz ay içeride kalırlardı.

Bu haberi nasıl vereceğimi bilemediğimden belki de hep beraberken öğrenmeleri gerektiğini düşündüm. Şimdilik birkaç gün erteleyebilirdim. Acaba yamaç mutlu olacak mıydı? Bunu düşünmekten kendimi alamıyordum.

İki üç dakika bu düşüncelerle oyalandıktan sonra hızlıca lenf suyundan birkaç yudum alarak kütüphaneye indim. Ateş krallığından farklı olarak bizim kütüphanemiz camdan bir odanın içinde bulunuyordu. Burasını her zaman oldukça tuhaf karşılardım.

Selina:

-bir şey bulabildin mi sevgilim.

Yamaç:

-ohh selina gelmişsin, hayır henüz bir şey yok maalesef. Geldiğimden beridir ateş su elementi ile ilgili her şeyi inceledim. Mantıken kar elementinin köklerinin sudan geçeceğini düşünüyordum ama sanırım öyle değil. Gerçi daha inceleyecek tonlarca kitap var erken kanıya varmak istemiyorum ama bu iş zor olacak.

Selina:

-sanırım haklısın, kar elementi ile ilgili efsane kitapları ve elura'nın tutsaklığı hakkında olan kitaplardan başka bir şey yok. Umarım bir şey bulabiliriz. Ben de element krallıkları bölümüne bakayım. Bir şey bulursak haberleşiriz sevgilim.

Yamaç:

-tamamdır canım.

Yamacın yanından uzaklaşırken kafamdan binlerce düşünce vardı, yine zorlu bir yola giriyor gibi hissediyordum ama bu sefer farklıydı. Karnımda bir bebekle beraber bu yolu aşabilecek miydim emin değilim. Tabii bunları düşünürken gözümde melina canlandı. O da hamileydi ve baş etmesi gereken sorunlar direkt onunla alakalıydı. canım arkadaşım tam huzurluyken yine olaylar önünde beliriyordu. Ne olacağını bilmiyordum eminim ki melina da bilmiyordu, ama biz her şeyin üstesinden gelebilirdik, çocuklarımızla bile...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

yeni bölüm...

biraz kısa bir bölüm oldu, ayrıca uzun zamandır başkasının ağzından hikaye anlatmadığı fark ettim. bu yüzden yazacak pek bir şey bulamadım ve bu kadar çıktı..

iki arkadaşı aynı anda hamile yapmak bence iyi bir fikir...

selina ve yamaç'ta bir bebeği hakkediyorlar, ki bence yamaç iyi bir baba olur...

hepinize iyi okumalar<3

-melina...

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin