Açıklamayı yaptığımız gece çalan telefonlara aldırış etmeden hepimiz odalarımıza çekildik. Tabii tüm gece doğru düzgün uyumamıştık ama dinlenmemiz gerektiğinin hepimiz farkındaydık. Gerçekten tuhaf şeyler olmuştu. Bir anda halka her şeyi açıklamış ve beklediğimizden az tepki gelmişti. Sonda ise oğlumun kar elementine sahip olduğunu söylemem işleri çığırından çıkaran nokta olmuştu. Herkesin sakinleşmesini beklemekten başka yapacak pek bir şey yoktu.
Sabah karşı gündoğumuyla beraber gözlerimi aralamıştım. Tüm gece uyanıp dursam da sonda uyuyakalmış olmalıyım ki uykumu almış şekilde uyandım. Alaza döndüğümde yerinde olmadığını fark ettim. Yavaşça yataktan doğrularak kıyafetlerimi üzerime geçirip aşağıya indim. Selina ve ben hariç herkes kahvaltı masasında oturuyordu. Selina ise ben salona girdikten otuz saniye sonra arkamdan girmişti. Masadaki herkesin yüzünde üzgün bir ifade olmasından şüphelenerek oraya doğru ilerledik.
Melina:
-günaydın herkese..
Herkes bir ağızdan mutsuzca günaydın demişti. Selina da bir şey olduğunu fark etmiş olacak ki yavaşça masaya yaklaştı.
Selina:
-bizi uyandırmamışsınız ve hepiniz burada toplanmışsınız, ayrıca yüzünüzden düşen bin parça . Yani bir şeyler olmuş uzatmayın da söyleyin bence.
Bunu dedikten sonra yavaşça masaya oturdu. Bende yerimi aldım. İlk söze annem başladı.
Amaris:
-enerji krallığı elurayı onlara teslim etmemizi istediğine dair bir yazı gönderdi. Eğer elurayı onlara teslim edersek bizi affedeceklerini yazmışlar.
Melina:
-bu nasıl saçma bir şey. Bunu asla yapmayız. Biz kötü bir şey yapmıyoruz ve bunu her geç anlayacaklar.
Selina:
-bu kadar değil, değil mi?
Yamaç:
-melinanın tahttan inmesini ve çocuğundan vazgeçmesini istiyorlar.
Duyduğumla aniden dünyam kararmıştı. Ne demişti abim? Ne demekti o? Çocuğumdan vazgeçmek mi? Bunu bir anneye mesaj olarak mı iletmişlerdi? Herkesin sıra sıra gözlerinin içine bakmıştım. Alaz ise kafasını öne eğmiş öylece duruyordu. Buradaki herkes bunu asla kabul etmeyeceğimi biliyordu. Çocuğumdan vazgeçmek demek benim için ölmek demekti.
Aniden masadan doğrulduğumda tüm gözler bana dikilmişti. Hızlıca kapının çıkışına doğru yürümeye başladım. Annemler arkamdan gelerek bana engel olmaya çalışıyordu ama yetişememişlerdi. Korumalar bana dokunamazlardı. Bir kraliçe olarak dokunulmazlığa sahiptim. Kapıdan çıkarken korumalara peşlerimden gelmemelerini sağlamalarını söyledikten sonra hızlıca arabaya atladım. Bu mesajı göndermelerinin ne kadar aptalca bir hamle olduğunu onlara gösterecektim. Şimdi sıra onlardaydı. Onlar beni çocuğumla tehdit etmişti ama ben onları daha büyük bir şeyle edecektim.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yeni bölüm yayında...
sizce melina ne biliyor?
herkese iyi okumalar<3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasíaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...