Bölüm 35: Amaris'in Hikayesi

228 19 2
                                    


Yavaşça içeri geçtiğimizde herkesin oturduğunu görmüştüm. Annem evan ve abim silahlarını çıkarmıştı. Ev ortamına dönmüştük ben geçip abimin yanına oturmuştum. Alaz da silahlarını masaya bırakıp yanıma oturdu. Selina abim ben ve alaz yan yanaydık. Karşımızda ise evan ve annem vardı. Evan daha fazla beklemeden konuya girdi.

Evan:

-amaris konuşmanın vakti geldi zaman kaybedemeyiz ama önce istersen biz anlatalım. Merak ettiğin şeyler neler?

Amaris:

-melina yamaç ve alazın nasıl kurtulduğunu anlatın lütfen? Savaşı ve diğer hikayeleri biliyorum.

Evan:

-peki o zaman çocuklar isterseniz sıradan anlatın?

Melina:

-ben başlarım evan.. alaz ikimizi ben anlatırım.

alaz:

-zaten kurtulma hikayemiz aynı melina.

amaris:

-dinliyorum çocuklar.

Melina:

-ben ve alaz aynı gün doğmuşuz anne. Savaşın başladığı gün alazın ailesi ona isim vermeniz için saray gelmiş. Sizin yakın dostlarınızmışlar.

Amaris:

-sen anna ve albertin oğlu olan bebek misin?

alaz:

-evet efendim.

Annemin gözleri ışıldamıştı. Eskileri hatırladıkça hep duygulanıyordu.

Melina:

-işte sarayda biz yan yana dururken birden savaş başlamış. Sen ve babam gitmeniz gerektiğini söylemiş. Babam da o sırada orada olan evana bizi vermiş ve çıkarmasını istemiş. İsimlerimizi de kulağına fısıldamış.

amaris:

-babana sizi sorduğumda güvendeler demişti. Ama sarayda olduğunuzu düşünmüştüm. Evan aklıma dahi gelmedi.

Melina:

-daha sonra evan bizi evine götürmüş. 2 yıl kadar onla kalmışız. O süreçte ateş krallığı ile ilgili bize her şeyi anlattığı bir kitap yazmaya başlamış. Ama biz alazla iki yaşındayken alayla evanı bulmuş. Ve beni kaçırmış.

amaris:

-ne! Seni kaçırdı mı sana bir şey yapmadı değil mi melina?

melina:

-hayır anne bana çok iyi baktı. Yıllarca beni herkesten gizledi. Okula gidemediğim için özel öğretmenler bile tuttu. Sonrasında ben 10 yaşına gelince su krallığının bahçesinde selina ile tanıştım. Benim odam bahçeye bakıyordu. Bahçeye başka perilerin girmesi yasak olduğu için rahat rahat gezebiliyordum ama selina yasağı çiğneyip girmişti. Tanıştık ve çok iyi anlaştık. Benden korkmuyordu oysa alayla diğer çocukların benden korkacağını söylemişti bana.

Amaris:

-küçüklükten arkadaşsınız demek..

Melina:

-evet anne.. sonrasında bir gün alayla selinayı gördü. En başında kızsa da selinanın kimseye söylemediğini görünce onunla arkadaş olmama izin verdi. Ama olaylar bir kaç ay önce değişti. Alayla yanıma geldi ve selinayı çağırmamı söyledi.bende haber verdim. sonra ikisi kapıda karşılaşmış ve beraber yanıma geldiler.alayla bi gizli görev için dünyaya gideceğimizi söyledi. Ona zarar veren iki uzmanı yakalayacağımızı.. bizde gittik. Ve orada alaz ve yamaçla tanıştık. En başta kaçan uzmanların onlar olduğunu anlamamıştık ama sonradan öğrendik ve onları yakalamaya çalıştık. Alaz beni ikna edip konuşmak istemeseydi, şu an belki de ölmüştük.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin