Bölüm 48: Silah Seni Seçer!

191 17 4
                                    


Odalarımıza dağılmıştık evet ama tabii ki de serbest değildik. Daha çalışmamız gereken normal dövüşler vardı. Spor kıyafetlerini giyip aşağıdaki büyük salona indik. Herkes teker teker gelmişti. Hepimiz toplandığımızda tabii ki de nicolas hoca söze girmişti.

nicolas:

-şimdi öncelikle Amaris ve Evan da bugün öğretmenleriniz olacak. Ama daha da önemlisi bugün kendiniz çalışacaksınız takıldığınız yerlerde biz eşlik edeceğiz.

Alaz:

-ilk olarak neyden başlayacağız profesör?

nicolas:

-hepinizle daha önce çalıştığım için konuya hakimim. Sizin de birbirinizi bilmeniz için anlatacaklarım var öncelikle.

Selina:

-tabii merakla dinliyoruz profesör.

nicolas:

-yamaç, yamaç yetenekli bir su uzmanı. Biliyorsunuz ki silahlar uzmanlarını seçer. Yamacın silahları kollarından ateş eden iki bileklik. Ve aynı zamanda bıçak kullanımında çok iyi. Ama geliştirilecek. Alaz, alazın kılıç kullanmada çoğu ustasını geçebilecek bir yatkınlığı var hatta iki elini de kullanabiliyor. Ve alaz aynı zamanda toprak elementine sahip olmadığı halde toprağı kullanabiliyor.

selina:

-yani güçler geliştirilebilir şeyler istesek başka güçleri kullanabilir miyiz?

Amaris:

-çok zor bir şey selina. Alaz da zorlanmıştır eminim.

alaz:

-derslerden hep düşük alırdım.

Nicolas:

-alazla yamaç bu şekilde. Ayrıca en iyi yaptıkları şey birleşik sihir.

Melina:

-o da ne?

Yamaç:

-bir çeşit güç bağlama büyüsü gibi ama biz sonsuz bağlanmıyoruz...

nicolas:

-güç kullanırken onu birleştirmeye odaklanıyorlar. Yamacın içindeki ateş gücü alazın onu yakmamasını sağlıyor. Bu sayede ortama değişik bir sihir yayılıyor ateş ve su karışımı bir sihir. Çoğu grup ödevinden tam notla geçmişlerdi.

Melina:

-iyimiş gerçekten..

nicolas:

-size gelince kızlar. Silah eğitimi almadınız ama artık alacaksınız. Melina senle tanıştığımda sana gizli ders vermem konusunda beni selina ikna etmişti. İyi ki de etmiş. Dans ederek çalıştığınızı ve akrobatik hareketlerinizi size öğretmem iyi oldu. Farklı bir yöntem denedim ve sizde başarılı oldu. Ama dediğim gibi silah kullanmayı öğreneceksiniz. Sıra sıra değinecek olursam. Selina senin etrafında dönerek attığın tekmelerin çok iyi hem rakibinin dikkatini dağıtıyorsun hemde beklenmedik bir anda saldırıyorsun. Melina 360 derece bacak döndürdüğün tekmen de sana özel bir hareket. Bu hareket sayesinde yenilmez gibi bir şeysin. Çünkü kimse son hamleni tahmin edemiyor. Silahlarınıza gelince şimdi deneyeceksiniz ve silah sizi seçecek.

Hepimiz nicolasa sıra sıra teşekkür etmiştik. Bizim hakkımızdaki şeyleri detaylarıyla hatırlıyordu bizi önemsediği açıktı. Ardından hep beraber silahların olduğu masaya gittik. Tuhaf şeyler vardı gerçekten. Abimin bileklikleri alazın kılıcı boomeranglar çekiç ve deniz çapası şeklinde silahlar... saymakla bitmezdi. Önden selina yaklaşmıştı.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin