Melinadan:
Şu anda hepimiz salonun ortasında durmuş tek kelime etmiyorduk. Birimize bakıyorduk ve birazdan hep beraber dünyaya gidecektik. Buraya 4 kişi gelmiştik ama 7 kişi dönüyorduk. Bu bile bizim için başarıya giden yolda bir adımdı.
evan:
-artık gitmeliyiz. Selina bana portalı açarken yardım eder misin? Hem senin büyü yeteneklerinin gücünü merak ediyorum. Seni o konuda da geliştirmeyi düşünüyorum.
Selina:
-seve seve evan, ayrıca senden ders almak benim için onur verici olur.
Melina:
-dünyaya gidip alaylayı atlattıktan sonra çalışmalara başlarız.
Amaris:
-evet hepimizin çalışmaya ihtiyacı var.
evan:
-o zaman açalım şu portalı ha selina?
Selina sakince kafasını sallayıp evanın yanına geçmişti. Beraber portalı açmak için büyü ve sihir yapmaya başlamışlardı. Evan gülümseyerek selinaya baktığında gücünden etkilendiğini anlamıştım. Annem de dikkatle onları izliyordu. Selinaya hayranlıkla bakan yamacı fark etttiğinde usulca gülümsedi.
Portal sonunda açılmıştı. Selina direkt bizim eve çıkacağımızı söylemişti. Önden evan ve nicolas hoca geçti. Ardından yamaç selina annem ve alaz. Yine bana gelmişti sıra. Portaldan geçmeden düşündüğüm son şey ise birdahakine buraya geldiğimizde ait olduğumuz yerde olacağımıza olan inancımdı. Yavaşça adımımı attım ve bir anda kendimi dünyadaki evimde buldum. Alaz yamaç ve selina hariç herkes tuhaf tuhaf evi inceliyordu. Her şey bıraktığımız gibiydi. Etraf biraz tozlanmıştı. Buraya bidaha göremeyeceğimi sanırken yeniden burdaydım ve anlaşılan bir süre burada kalacaktım.
amaris:
-eviniz güzelmiş kızlar.
Evan:
-evet ve baya büyük. Alayla size iyi bir yer tutmuş.
selina:
-yarınki olayı atlattıktan sonra hep beraber burda kalırız. Evin alt katında kocaman bir salon var orda çalışabiliriz. Ayrıca bahçemizde oldukça geniş.
Nicolas:
-evet geniş bir salon iyi olur selina.
amaris:
-yarın alayla buraya gelecek. Bizi görmemeli.
melina:
-bu yüzden anne hep beraber alazlara gitmelisiniz. Yani alaz sen evan nicolas. Yamaç ı yakaladığımızı sanması için onun burda kalması gerekiyor.
Yamaç:
-alaylayı atlattığımız anda buraya dönersiniz.
alaz:
-içim rahat değil. Sizi burada tek mi bırakacğız.
Melina:
-alaz endişeni anlayabiliyorum ama alayla bize bir şey yapamaz. Atlatacağımıza eminim.
alaz:
-yine de burada saklansaydık iyi olabilirdi.
Selina:
-sizi fark edebilir bu çok riskli. Burda olmamanız daha iyi olur.
Selinanın sesi çok sessiz çıkmıştı. Gözlerim ona kaydığında iyi olmadığını fark ettim. Tabii ki tek sebebi vardı. Dünyadaydık ve bitkilerin durumu kötüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasiiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...