Bölüm 91: Abi Kardeş Dertleşmesi

105 10 1
                                    


...

Sabah olduğunda gözlerimi sakince gün ışığına açmıştım. Pencereden sızan gün ışığı odaya o kadar güzel yayılmıştı ki sabahın bu ilk ışıkları bana umut ve mutluluk vermişti. Gözlerimi alaza doğru çevirdiğimde hala uyuduğunu fark ettim. Uyurken onu izlemeyi oldum olası çok severdim. Aşkımızın ilk zamanlarını sorunlardan ötürü yaşayamamıştık. Ama son zamanlarda onun benim için yaratılmış olduğunı iyice anlamıştım. Hayatımızdan sorunlar eksik olmuyordu ama biz her şeye rağmen beraber kalacaktık. Buna yürekten inanıyordum.

Alaza bakıp gülümserken yavaşça gözlerini açmıştı. Benim onu izlediğimi görünce yüzündeki gülümseme büyümüş ve elleriyle ellerimi tutmuştu.

Alaz:

-günaydın ateş perisi..

Melina:

-günaydın sevgilim..

alaz:

-beni mi izliyordun?

Melina:

-sana bakınca içim huzur doluyor Alaz.. her şey geçiyor gibi oluyor..

alaz:

-biz birbirimizin yanında olduğumuz sürece ve birbirimize böyle aşkla baktığımız sürece her şey zaten geçecek ateş perisi, endişelenme halledeceğiz.

melina:

-buna kalbimle iannıyorum alaz.

gülümsemiştik. Mutluyduk ve bu mutluluğumuz bozulmayacaktı. Bir süre sarılarak yatakta vakit geçirdikten sonra artık ayaklanmanın vakti gelmişti.

Melina:

-sanırım artık kalkmamız gerekiyor. Saat 7.00 oldu.

alaz:

-evet evet.. 10 gibi bir toplantı var ama ona gidemeyeceğim. Melina benim yerime sen katılır mısın?

Melina:

-tabii olur, ondan sonra da davete hazırlanırız. Doğa kralığına erkenden gitmemiz iyi bir imaj sağlar. Zaten kral ve kraliçeyi düğünümüzden beri görmedim.

alaz:

-o zaman yamaçlara da haber veriyim, erkenden hazırlanıp dördümüz beraber gideriz. Ha bu arada toplantıda yamaç da olacak. su krallığı ile bir toplantı. 

Melina:

-sorun yok sevgilim halledebilirim. zaten sırf hamileyim diye beni işlerden uzak tutuyorsun. Ama unutma ki ben bir kraliçeyim ve halkımı da düşünmem gerek.

alaz:

-halkını önümüzdeki 6 aydan sonra da düşünebilirsin melina, şimdilik minik kar prensimizi düşün.

melina:

-kar prensi he, iyiymiş bu.

gülüşmüştük. Bunu birçok kişinin normal karşılaşmayacağını bilememize rağmen bizim için artık doğal bir şeydi.

Kahvaltıdan sonra alaz hava krallığında birkaç seminere katılması gerektiği için yanımdan ayrıldı. toplantı ise bizim sarayda olacağı için hazırlanmış gelenleri bekliyordum. Bu toplantı ateş ve su krallığı arasında olan bir toplantıydı. Krallıklar arasında sadece su ve doğa krallığının okyanusa limanları olduğu için, deniz yollarıyla gelen ürünleri bu iki krallıktan temin etmemiz gerekiyordu. İki krallık ile de sınırlarımız bulunduğundan ikisinden de alabilirdik. Ateş krallığı yıkılmadan önce sanırım bu anlaşma doğa krallığı ile yapılmıştı. Savaştan sonra ise su krallığını abimin yönetmesi, ateş krallığını ise benim yönetmem, bize bu ticareti aramızda yapmamız gerektirdiğini düşündürtmüştü. Hem bu sayede oluşabilecek sorunlar en aza indirilecekti.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin