Çok geçmeden yaşam ağacına varmıştık bile. Gerçekten hala o ilk gördüğümdeki büyüleyici güzelliğiyle karşımda duruyordu. Işıl ışıl parlayan meyveleri ve üzerindeki desenler... bu ağaca hayran kalmamak çok zordu.
Şu an sadece kral ve kraliçeler olarak ağacın etrafında toplanmıştık. Bizim ayrılmamıza yakın halk gelecekti ve onlarda bu tören ya da bayram olan her neyse onu kutlayacaktı. Ne yapacağımızı pek bilemediğimiz için önceliği tecrübeli kral ve kraliçelere bıraktık. Tabii Elizabeth ve Michael her zaman son giderlermiş, bunu da az önce öğrenmiştim. Ben aklımdan bunları geçirirken doğa krallığının kral ve kraliçesi yavaşça ağaca yaklaştı. Doğa krallığını temsil eden dalın yanında durarak ellerini ağaca koydular. Yavaşça gözlerini kapayıp birkaç saniye öyle kaldıktan sonra gözlerine açtılar ve ağaca teşekkür edip geri çekildiler. Aynısını hava krallığının kral ve kraliçesi de yaptıktan sonra sıra abim ve selinaya gelmişti. İkisi de yavaşça su krallığının bulunduğu dalda aynı hareketleri tekrarladılar. Sıranın bize geldiğini anladığım için yavaş adımlarla ağaca yaklaştım. Ateş krallığının dalına şöyle bir baktığımda duygularıma hakim olamamıştım. Bir zamanlar buraya geldiğimizde bu dalda yalnızca dört tane meyve vardı. Şimdi ise milyonlarca olmuştu. Gülümseyerek elimi ağaca koyduğumda var olan tüm şeylerin enerjisini tüm vücudumda hissettim. Bu gerçekten tuhaf ama bir o kadar da güzel bir duyguydu. Ağaca teşekkür etttikten sonra geri çekildik. Son olarak enerji perilerinin kral ve kraliçesi ağaca yaklaştığında kraliçe aniden o sırada hiç de beklemediğim bir şey söyledi.
Elizabeth:
-kar elementi.. elura .. kar perisi geri dönmüş.!
İşte o an tüm kral ve kraliçeler birbirine bakmaya başlamıştı biz dördümüz adeta buz kesilmiştik. Neye uğradığımızı şaşırmış bir biçimde ne bir kelime edebiliyorduk ne de diğerleri gibi şaşırabiliyorduk. Tabii aniden bizi selinanın dürtmesiyle kendimize geldik.
Selina:
-bir şey yapmalıyız, melina, alaz... aşkım...
Yamaç:
-olamaz bu hiç iyi olmadı selina, nereden anladı ki, yoksa başka bir dal mı var?
Abimin bunu demesi üzerine kafamı yaşam ağacına döndürmüştüm. Ateş ile su krallığının arasındaki ufak bir dal ortaya çıkmıştı ve üzerinde iki tane meyve bulunuyordu. Ve tabii bir de tomurcuk.
melina:
-şu dal sanırım..
Abim alaz ve selina gösterdiğim yere baktıktan sonra abim bize döndü.
Yamaç:
-iki meyve var.
alaz:
-elura ve selina.
melina:
-ve bir de tomurcuk var, sanırım o da Ayaz.
Alaz aniden dala dönmüştü. Demek ki yaşam ağacı daha Anne karnında enerjiyi alabiliyordu.
alaaz:
-bu fark edilmemeliydi. Ne yapacağız?
selina:
-bilmiyormuş gibi davranacağız, sonrasını düşünürüz. Ama şimdi bir an önce bu törenden gitmeye bakalım.
Yavaşça diğer kral ve kraliçelerin yanına ilerledik. Herkes korkmuş ve oldukça tedirgindi. Sanki ne yapacaklarını bilmiyor ve öylesine konuşuyor gibiydiler. Elizebeth aniden bize döndü.
Elizabeth:
-sizlerin bu konuda bir fikri var mı krallar ve kraliçeler, üstelik iki meyve var.. bu çok kötü?
Sarah:
-hiçbir fikrimiz yok elizabeth zaten onu görsek hemen adalete teslim ederdik. Bunca yıl sonra geri gelmeyi nasıl göze almış olabilir. ayrıca ikinci kim onu da bilmiyoruz.
William:
-elura mutlaka dayanacağı birini bulmuştu. Sevgilisi gibi..
Sarah:
-ama bu mümkün mü William?
William:
-göreceğiz sarah... ikisi her kimse göreceğiz
Bu konuşmalar gerçekten de pek parlak konuşmalar değildi.evandan bahsettikleri açık ve netti. Bu selinanın biraz sinirlenmesine neden olsa da sakinliğini korumaya çalışıyordu.
Elizabeth hepimize şimdilik sakin kalmamızı ve kimseye bir şey söylemememizi öğütledi. Bugünkü törenin de halkın ziyareti olan kısmını ertelemeye karar verdi. Herkesi saraylarına geri göndermek şu an onun için yapılabilecek en mantıklı hamle gibi geliyor olmalıydı. Artık kar perisinin geri döndüğü -hatta yanında başka bir kar perisiyle daha- öğrenilmişti ve bunlar neye sebep olacaktı bilmiyorduk. En iyisi şu an saraya dönüp herkesi toplamaktı. Sanırım bir aile toplantısına ihtiyacımız vardı.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeni bölüm..
Kısa bir bölüm oldu, artık halkın her şeyi öğrenmesinin vakti geliyor..
yorum ve oy atarsınız memnun olurum<3
iyi okumalar herkese..
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasíaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...