Bölüm 57: Alayla'ya Karşı

179 16 0
                                    


Alaz ve ailesi de hasret giderdikten sonra babama kaş göz yapmıştım. Yeniden kayanın üstüne atlayarak halka ne söylerse onu yapmalarını ve şu anlık hiçbir şey sorgulamamalarını istedi. Halk tabii ki de kralına karşı gelmedi. Yavaşça mağaradan çıkmak için adımlar attığımız sırada babam sakince yanıma yaklaştı.

Argon:

-neler oluyor melina?

melina:

-anlatmak için zaman yok baba, ama kısaca izah etmek gerekirse: alayla benim ve alazın peşinde bizi saçma bir oyuna sürükledi. Ama konu bu değil alayla tüm peri evrenine hükmetmek ve en güçlü olmak istiyor. Su krallığı ve doğa krallığı sınırlarında tuhaf şeyler olduğunu hissettik. Selina ağaçların acı çektiğini söyledi, yani baba krallıklar tehlikede.

Argon:

-peki bir savaş olacağından nasıl eminsin?

Melina:

-çünkü kehanet bu zamanı gösteriyor, bu öyle basit bir savaş olmayacak baba. Bu hem evrenin kurtulduğu hem de ateş krallığının yeniden doğuşunun savaşı olacak ve bizim de kehaneti bozacağımız bir savaş.

Argon:

-halk savaşır mı emin değilim melina, onlar korkuyor olmalı.

melina:

-yapmak zorundayız. Benim için alaz için ama en önemlisi krallığımız için.

Argon:

-bir gün harika bir kraliçe olacaksın melina.

Melina:

-kurtaralım şu krallığı baba, hep beraber.

Babamın bana gülümsemesinden onayladığını anlamıştım. Artık neredeyse dağdan çıkmıştık. Yüzümü sert bir rüzgar çarptığında nolduğunu anlayamasam da dışarısını gördüğümde dehşete kapılmıştım. Hava kararmış ortalıkta kasvetli bir görüntü vardı. Doğa ana çığlıklar atıyor olmalıydı ki ağaçlar bir o yana bir bu yana savruluyordu. O sırada ormanın girişinde bizi bekleyen earth ü fark ettim. Öylesine durmuş selinayı bekliyordu. Kafamı tam arkaya çevireceğim sırada dağın yamacında Sparks ı gördüm. O da kendini mağarasından dışarı çıkarmış, savaşta perisine yardım etmek istiyor olmalıydı.

Amaris:

-hava korkunç, okyanusta da fırtına var argon. Hissedebiliyorum.

nicolas:

-hava beni kötü etkiliyor.

alaz:

-bir an önce bu işi çözmeliyiz.

selina:

-doğa ananın çığlıklarına ne kadar dayanırım bilmiyorum ama doğa ve su krallığı sınırına acilen gitmeliyiz. Ben earthle gidicem bu daha hızlı olur.

melina:

-o zaman bende sparksla gelirim.

alaz:

-yalnız gidemezsiniz bu tehlikeli bizde gelelim, yamaç!

Yamaç:

-alaz haklı.

Argon:

-ejderhalarla bağ kurmuş olmanız tuhaf olsa da kızlar, sanırım haklısınız. Dördünüz önden gidin, bizde en yakın zamanda size katılacağz. ama melina eğer ortada büyük bir savaş varsa bizi bekleyin.

Melina:

-merak etme baba baş edebiliriz.

Bunu dememle kendimi sparksın üstüne atmıştım. Yavaşça üzerine eğilip alazı almamız gerektiğini söylediğimde beni onaylamıştı. Sanırım o da ateş elementine sahip olduğu için bana kızmıyordu. Selinaya baktığımda onun da yamacı yanına aldığını gördüm. Havalandığımız sırada earth ve Sparks birbirilerine bakıp kısa süreli kükreme sesleri çıkarmışlardı ama sonradan onları kontrol etmeyi başarmıştık.

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin