Sabah gayet iyi uyanmıştım. Alaz ve annemle kahvaltıdayken anneme akşam abimlere yemeğe gideceğimizi önemli birkaç olay olduğunu söylemiştim. Annem de pek soru sormadan kabul etmişti. Öğlene de alazla bazı işlerimizi halletmiştik. Doğa krallığı ile aramızda ufak sorunlar açılmıştı. Ama çözüleceğine emindik. İkimizde odalarımıza çekildiğimizde çoktan öğle saatleri de geçmiş, vakit akşama yol alıyordu. Hazırlandıktan sonra ortak salonda annemle alazı bekliyordum. Kapı açıldığında ikisini beraber yanıma gelirken gördüm.
Amaris:
-hazırlanmışsın canım.
Melina:
-evet anne bir an önce gitsek iyi olur.
Alaz:
-evet daha fazla kimseyi bekletmeyelim.
gülümsemiştim. Yavaşça saraydan çıkarak arabamıza bindik. Zaten çok sürmeden hemen varmıştık. Sarayın girişinde hoşgörüyle karşılandıktan sonra bize yemek salonunda olduklarını söyleyerek yön gösterdiler ve bizde oraya ilerledik. İçeri geçtiğimizde içeride sadece selina ve abimin olduğunu fark ettik. Annem bir süre anlamsız gözlerle baksa da sonradan gidip abime sarıldı.
amaris:
-iyi misin canım görüşmeyeli uzun zaman oldu.
Yamaç:
-iyiyim annecim teşekkür ederim.
Amaris:
-selina kızım sen ?
selina:
-iyiyim amaris anne..
Selina ve abim annemi masanın sağ tarafına oturmuştu. Bizi de karşı tarafta başı ayırmışlardı. Alazla yan yana duruyorduk. Abim ve selina da karşımıza oturdu. O sırada içeri selinanın anne ve babası Forest ve Aisha girdi. Herkesle selamlaştıktan sonra yerlerini aldılar. Selinanın ne yaptığını bilmiyordum ama umarım işler karışmazdı. derken birden selina ayağa fırladı.
Selina:
-yemekten önce hepinizle bir konuşma yapmak istiyorum tabi konuşmanın bir kısmına sonradan birileri daha katılacak.
Herkes dikkatlice selinaya bakıyordu. O anda saçındaki tokayı çözdü ve uzun kahverengi saçlarını aşağı doğru saldı. Eluranın izi olan beyaz tutam ise aniden kendini gösterdi.
Selina:
-anne, baba.. bunca zamandır neden üvey kızınız olduğumu sakladığınızı hiç anlamıyorum.
Aisha ve forestın yüz ifadesi aniden değişmişti. Selinanın bunu öğrenmiş olabilmesine ihtimal vermedikleri açıktı.
Aisha:
-selina biz..
forest:
-kızım..
selina:
-hayır anne baba... biraz da ben konuşmak istiyorum. Bunu benden saklamanıza çok kırıldım, ama eğer bunu bana şimdi söyleseydiniz bu tepkiden farklı bir tepki verirdim. Gerçek anne ve babamın kim olduğunu öğrendim ve buna ihtimal dahi vermezdim.
Annem sadece dikkatle dinliyordu. Bir şaşkınlığı yok gibiydi belki de biliyordu.
selina:
-terra! Evan ve elurayı içeri alır mısın?
İşte annem o sırada gözlerini son derece şaşkın bir ifadeyle açmıştı. Evan ve elura içeri girerken dikkatlice eluraya bakıyordu. Elura da annemi görmüştü. Birbirlerine kilitlenmiş gibiydiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasiaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...