Ben melina
Henüz hiçbirinizin tanımadığı o kişiyim. Sanırım kendimi tanıtmaya başlamalıyım. Öncelikle ben bir periyim. Ateş elementini kontrol edebiliyorum. Bunu periler aleminde yapabilen tek kişi benim çünkü yıllar önce ateş krallığı ortadan kaldırılmış. Nedenini tam olarak bilmiyorum ama merak ediyorum. Nasıl oldu da bir savaş çıktı? Ben neden hayattayım? Yani anlayacağınız yaklaşık 19 yıldır gizemini koruyan bu sorularla baş başayım. Etraftaki çoğu peri ateş perilerinden nefret ediyormuş bu yüzden kaldığım yerden dışarıya çıkmam kesinlikle yasak. Tek bir arkadaşım var. Onunla da tesadüfen bahçede karşılaşmıştık. Adı Selina. Evet isimlerimiz çok benzer. Bahçeye girmesi yasak olmasın rağmen bahçeye girmişti Selina. O zaman tanışmıştık öncesinde ön yargılıydım ama zamanla bana zarar vermeyeceğini ve iyi bir arkadaşa olabileceğini anladım. Selina bir doğa perisi ve ağaç koruyusuymuş. Aynı zamanda büyü yapabiliyormuş ailesinden gelen bir miras olduğunu söyledi. Bu kadar çok özelliğim olmaması beni üzmüştü doğrusu.
Selinayla tanışalı dokuz yıl oluyor. Tanıştığımızdan beri bana çok yardımı oldu. Onun sayesinde dövüşmeyi ve güçlerimi kullanmayı öğrendim. Çok kitap okuyan ve günün yarısını kütüphanede yarısını bahçe veya serada geçiren biri için çok bilgili olması gayet doğaldı. Okuldaki dövüş hocasıyla beni tanıştırmıştı. Bunun riskli olacağını düşünmüştüm. Ama daha sonra yanıldığımı anladım. Çok iyi bir dövüş ustasıydı. Ondan çok şey öğrendiğim doğru. Her şeyi anlattım ama beni diğerelerinden saklayan periyi söylemedim. Alayla, kendisi bir su perisi ve su krallığının baş perisi. Burdan anlayacağınız üzere ben su krallığında yaşıyorum.
Bugün yine erken kaktım ve hazırlandım. Alayla ile görüşecektik Selinayı da çağırmamı söylemişti. Bizimle önemli bir konu görüşeceğini de ekledi. Şaşırtmıştım doğrusu odasından çıkmayan bir perinin nasıl önemli bir mevzusu olabilirdi ki? Aklımdan bunları geçirirken Selina ve Alayla içeri geldi.
Melina:
-beraber mi geldiniz?
Selina:
-kapıda karşılaştık. İçeri gelene kadar ipucu verdirtmeye çalıştım ama hala ısrarla önemli konunun ne olduğunu söylemedi.
Alayla:
-sabretmeyi bilmiyorsunuz kızlar.
Melina:
-peki üçümüzde burada olduğumuza göre artık açıklayabilirsin sanırım.
Alayla:
-evet haklısın oturalım anlatmaya başlayacağım.
Hepimiz odadaki koltuklara geçip oturduk. Selina ile ikimiz merakla Alayla ya bakıyorduk.
Alayla:
-kızlar 2 kaçan uzmanı yakalamak için dünyaya gitmenizi istiyorum. En son peri enerjilerini hissettiğimiz yerden araştırmaya başlayacaksınız ve o iki uzmanı bana getireceksiniz.
Şaşkınlıkla alaylayı dinliyorduk. Neden iki uzman dünyaya kaçmıştı? Daha da önemlisi onları yakalama görevi neden bize veriliyordu? Aklımda bu sorular dolanırken Selina yapmak istediğimi yaptı.
Selina:
-ilk olarak alayla bu isteğin gerçekten tuhaf. Uzmanlar neden dünyaya kaçtı? Ayrıca bu kadar nitelikli peri ve zaman varken bu görevi neden bize veriyorsun? Melinanın dışarı çıkması bile çok tehlikeli ama sen bizi göreve göndericeğini söylüyorsun.
Alayla:
-dediklerinin haklılık payı olabilirdi bu görev gizli bir görev olmasaydı. Melinanın varlığından kimsenin haberi yok. Seninde yokluğunu hissedecek çok kişi yok. İşte bu yüzden sizi seçtim. Bu iki uzman bana karşı kötü bir sihir yaptılar daha sonrada yakalanmamak için dünyaya kaçtılar bu kadarını bilmeniz sizin için yeterli.
Melina:
-peki alayla ben kabul ediyorum senin bana yalan söylemeyeceğinden eminim. Ayrıca artık bu odadan çıkabileceğim için de mutluyum on dokuz yıl sonra ilk defa.
Selina:
-sen kabul ediyorsan bende kabul ediyorum mel. Bir yola çıkacaksak her koşulda beraber olmalıyız değil mi?
Buna dedikten sonra yüzümde bir tebessüm oluşmuştu. Etrafımda beni seven birini görmek beni mutlu ediyordu.
Alayla:
-o zaman hemen hazırlanın. Dünyada sizin için her şeyi hazırladık. Kalacağınız ev, gideceğiniz üniversite.
Selina:
-Üniversite mi o da ne ?
Alayla:
-peri okulu gibi düşünebilirsin canım. Normal bir genç gibi görünmek için üniversiteye gitmeniz şarttı. Yoksa burada eğitim gördüğünüzü bende biliyorum. Merak etmeyin dünyada zorluk çekmeyeceksiniz. Üniversite bölümlerinizi uzmanlık alanlarınız yani elementlerinize bağlı olarak seçtim.
Melina:
-nasıl yani dünyada ateş bölümü mü var?
Alayla:
-hayır canım tabiki yok. Melina senin için kimya bölümünü seçtim çünkü yanma reaksiyonlarını ve laboratuvar ortamını çok sevdiğini biliyorum. Selina senin için ise bitki biyolojisi bölümünü seçtim. Tamamen sizin uzmanlık alanlarınıza giriyor.
Selinayla birbirimize gülümseyerek bir bakış atmıştık. Bu ikimizinde bu işi onayladığını ve heyecanlı olduğumuzu anlamaya yetmişti. Alayla da bize bakıyordu. Gülümsüyordu ama sanki gülümsemesinin altında bir endişe yatıyordu.
Alayla gittikten sonra hazırlanmaya başladık. Ne kadar kalacağımızı, uzmanları bulup bulamayacağımızı bilmiyorduk. Tüm bu sorular zihnimizi bulandırmaya yetti. O sırada kapı çaldı. Gelen Alaylaydı.
Alayla:
-hazır mısınız?
Selina:
-evet ama biraz tedirginiz sanırım.
Alayla:
-tedirgin olmanıza gerek yok. Su an bende sizinle geliyorum. Size ne yapmanız gerektiğin anlatıp geri döneceğim.
Melina:
-neden sende bizimle kalmıyorsun? Hem bu sayede yanımızda güçlü bir peri olur sen bizden daha deneyimlisin.
Alayla:
-inan bana bende bunu çok isterdim Melina. Ama unuttuğun kısım bunun gizli bir görev olduğu ve bu krallıkta yokluğu fark edilecek ilk kişi olabilirim.
Alayla haklıydı. Hemen yokluğu fark edilirdi. Kralın kızı ve baş peri olmak kolay olmasa gerek. Sanırım bu görevi ikimiz halledebilirdik. Alayla bile bize bu kadar güveniyorken kendimize güvenmemek ona karşı bir saygısızlık sayılırdı.
Melina:
-Selina, Alayla haklı. Ayrıca o bize bu konuda güveniyor. Ve unutma ki ikimizin baş edemeyeceği hiçbir durum yok.
Selina bana bakıp gülümsemişti. Sanırım beni onaylıyordu. Mademki sorun yoktu öyleyse vakit gelmişti. Dünyaya gidip şu uzmanları bulmalıydık. İçimden bir his bana bu görevi başarı ile tamamlayacağımızı söylüyordu. Gitmemiz gerektiğini anlayınca kafamı alayla ya çevirdim beni onayladı ve birden bir portal gibi bir kapı açıldı. Alayla önden gitti arkasından Selina geçti. Bende yıllardır oda ve bahçeden başka bir yer görmemiş biri olarak son kez odama baktım ve portaldan geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasiaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...