Selinadan:
Gece olduğunda yamaçla alaz çoktan gitmişlerdi. Bende uzun zamandır kötüleşmememe rağmen bu gece biraz acı çekiyordum. İlacımı alıp odama çekilmiştim ki gözüm kitap rafına takıldı. Tam o sırada zihnimde bir şimşek çakar gibi oldu. Ateş hakkında olan evrendeki son kitabını kaptığım gibi kendimi melinanın odasına attım.
Melina:
-Selina! noluyor bir şey mi oldu iyi misin?
Selina:
-ah iyiyim sadece acele ettim. Korkuttuysam özür dilerim.
Melina
-ne için acele ediyorsun bilmiyorum ama lütfen sakin ol seli.
Selina:
-bunun için acele ediyordum al bak.
Melina:
-yine mi şu kitap. Seli zaten bu kitaba baktım. Ama tek başıma açamıyorum işte ayrıca şu an tek sorunumuz bu mu?
Selina:
-bazen gerçekten düşünemediğini düşünüyorum. Ya mel kitabın başlığına bak sonra da kilit sistemine bak ve biraz düşün lütfen?
Melinadan:
Kitabın ismi Ateş Savaşı Ve Ateş Koruyucularıydı. Kilit sistemi ise daha önceden bahsettiğim gibi iki elin üst üste koyulmasıyla açılan cinstendi. Bir dakika... ateş koruyucuları mı? Son ateş koruyucularından bahsediyor olabilir miydi? Eğer öyleyse alazla benden bahsediyordu. Tabii ki öyleydi. Selina da bana bunu anlatmaya çalışıyordu. Düne kadar kendimi tek koruyucu sandığım için bunun anlamını yeni yeni anlıyorduk. Hemen alazlara haber vermeliydik.
Melina:
-bu kitabın ben ve alaz hakkında mı olduğunu düşünüyorsun?
Selina:
-düşünmüyorum bence direkt öyle. Evrende tükenmiş veya yok edilmiş tek element ateş. Diğer elementlerin veya güçlerin milyonlarca koruyucusu var. Ama ateş elementinin sadece iki tane. Bu kitabı ilk incelediğimizde iki el izine bir anlam verememiştik. Ama şimdi açığa çıktığını sanıyorum. Bu kitabı biri ikiniz için yazmış olmalı. Ve biz bu kitabı açmalıyız.
Melina:
-haklı olabilirsin seli. Hemen alazı arıyorum. Gelsinler ve inceleyelim şunu.
Alazı aradım ve önemli bir şey olduğunu ama endişelenmeye gerek olmadığını sadece hemen bize gelmeleri gerektiğini söyledim. Tam dövüşe başlayacakları sırada aramışım ama bu konu antrenmanlardan kesinlikle daha önemliydi. Geleceklerini söyledi ve kapattı. Bizde seliyle oturup beklemeye başladık.
Alazdan:
Gece olmuştu. Akşam üzeri yamaçla kendi evimize geldik. Yaşadıklarımız kolay değildi. Biraz dinlenmek herkesin hakkıydı. Yamaca baktığımda koltukta oturuyor ve boş boş camdan dışarısını seyrediyordu. Yanına yaklaştım.
Alaz:
-iyi misin kardeşim?
Yamaç kafasını bana doğru döndürdü. Bir kaç saniye boş gözlerle baktı ve yine kafasını cama döndürdü.
Yamaç:
-iyiyim. Sadece teyzemin yaptıklarına akıl sır erdiremiyorum. Evet bunları biliyorduk. Ama yeniden yaşamak kötü oluyor işte. Acaba kızları yalnız bırakmasa mıydık? Aklım onlarda kaldı.
Alaz:
-teyzenin bunca kötülüğü yapmasının bir sebebi olmalı yamaç, er geç bunu öğreneceğiz. Kızlara gelince biraz yalnız kalsalar iyi olur. Zaten bizi çağıracaklar yakında görürsün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasíaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...