Bölüm 94: Karar

71 9 2
                                    


Kendimizi sarayda bulduğumuzda acilen elura evan ve annemi çağırdık. Herkes beş dakika içerisinde toplandığında bizim tedirgin halimizi fark etmişlerdi.

Evan:

-ne oluyor çocuklar? Konu bugünkü törenle mi ilgili.

Selina:

-evet baba.. törenle ilgili, törende çok korkunç bir şey oldu..

Herkes daha da meraklı gözlerle bize bakmaya başlamıştı. Annem bana döndü.

amaris:

-melina bebek iyi değil mi?

Melina:

-merak etme anne konu biz değiliz,.. konu elura ile ilgili..

Elura:

-benle mi?

Yamaç:

-yaşam ağacına şükran sırasında, enerji kraliçesi kar elementine ait dalı fark etti. Ve eluranın geri geldiğini anladı. Ama tek sıkıntı bu da değil.

Evan:

-başka ne gibi bir sıkıntı olabilir yamaç, bu yeterince büyük bir olay.

Selina:

-ben hayatta olduğum için ve ayaz da anne karnında bir bebek olduğundan, ağacın dalı üzerinde bize ait meyveler de var.

Eluranın yüzü adeta dehşete düşmüş gibiydi. Vücudu titremeye başlamıştı. Ne olduğunu anlamadan birden kendini yerde buldu. Evan hızlıca onu yakalamıştı ama elura çoktan bayılmıştı. Selina ona ilk müdahale yaparken alaz da beni sakince koltuğa oturtmuştu. Annem dalgın bir şekilde etrafa bakıyordu. Sanırım olacakları düşünüyor olmalıydı. Daha önce eluranın başına gelen şeyleri görmüş biri olan annemin bu bakışları beni korkutmaya yetmişti.

Aradan bir saate yakın süre geçince elura kendini toplamıştı. Evan bir çözüm arayışındaydı diğerlerimiz ise susuyor öylesine düşünüyorduk.

Evan:

-burdan gitmemiz gerek, dünyaya saklanırız.. bu sefer seni bırakmam elura, ne pahasına olursa olsun.

elura:

-yapamayız evan, olmaz. Orası nasıl bir yer sen biliyor musun? Doğanın ne kadar acı çektiğini, bir süre sonra yaşayamaz hale gelirsin. Buraya yeniden kavuşmuşken burasını terk edemem evan, lütfen beni anla.

Selina:

-annem haklı hiçbir yere gidemezsiniz, gerekirse yine şavaşırız.

Yamaç:

-hayır selina savaş yok. Çocuğumuzu da düşünür müsün?

melina:

-bu durumu bir şekilde çözmeliyiz, benim çocuğum da bir kar elementi...

alaz:

-atlatacağız melina sakin ol.

Kendi aramızda tartışma iyice hararetleniyordu. O sırada annemin sesi ortamın sesinin azalmasına sebep oldu.

amaris:

-yapılacak tek bir şey var!

Hepimiz dikkatlice anneme bakmıştık.

aamaris:

-elura çıkıp kendini anlatacak.

Selina aniden gözlerini açarak anneme doğru dönmüştü.

selina:

-saçmalama amaris anne! Bu kendi ölümüne yer ayarlamaktan başka bir şey değil.. enerji krallığı onu yaşatmaz.

Amaris:

-bunun başka bir çözümü yok selina, çıkıp kendini göstermeli, gerekli tüm önlemleri alırız.

Yamaç:

-bu iki krallık olarak herkese karşı gelmemiz anlamına gelir.

Melina:

-ve yalnız kalırsak da işler zorlaşır.

Evan:

-ama en mantıklısı da bu.

selina:

-sen de mi baba?

Evan:

-selina annen kendini çıkıp gösterdikten sonra tüm yayın tekniklerini kullanarak ve bütün yanlış bilinenleri anlatarak ve tabii ki senin gerçek kimliğini açılayarak halkı ikna edebiliriz. tabi kral ve kraliçeleri de.

selina:

-su krallığı kraliçesinin efsanevi bir kötü peri olduğunu öğrendiklerinde bana iyilikle mi yaklaşacaklar sanıyorsun?

Evan:

-sadece başka yolu yok diyorum. Senin çocuğun da bir kar elementi olacak selina, bu elementin ne kadar baskın bir gen olduğunu görmüyor musun?

Selina aniden gelen farkındalıkla olduğu yerde kalakalmıştı. Evan haklıydı. Selinanın bebeğinin bir kar elementi olma ihtimali çok yüksekti. Abim ateş ve su meleziydi ve selinanın içinde kar elementi bulunuyordu. Hepimiz bir kez daha sarsılmış gibiydik.

elura:

-baban haklı selina.. çıkıp kendimi göstermeliyim. En fazla beni yine hapsederler, işkencelere maruz bırakırlar ama kabullenirler.

Selina:

-bunların olmasına izin vermeyeceğim anne biz seni kurtaracağız.

melina:

-en başta senin için sonra da kendi çocuklarımız için bu durumu çözeceğiz elura.

Elura bize bakıp gülümsemişti. Hep beraber sarılmıştık. Annem bana işaret vererek yanımdan ayrıldı. Birkaç dakika sonra yanımıza döndü.

amaris:

-bu aksam saat 21.00 a bir basın toplantısı ayarladım. Elura orda kendini özgürce anlatabilecek. Yamaç krallığındaki boşta olan tüm korumaları buraya yönlendir. Hepimiz burada kalacağız. Selinanın ve eluranın güvenliğe ihtiyacı olacak.merak etmeyin halledeceğiz.

Annemin sözleri bana hep güven verirdi ama şuankini o bile sesi titreyerek söylemişti. İçimdeki korkuya engel olamıyordum.

Annem ben abim ve alaz sarayın etrafına güçlü bir koruma sihri örüyorduk. Bu eluranın kendi açıklamasına yetecek kadar dayanacak bir sihir olmalıydı. Büyük ihtimalle tüm halk ve diğer kral ve kraliçeler üzerimize saldıracaktı ama biz savunduğumuz şeyden asla vazgeçecek periler değildik. Onlar da bunu ateş krallığı savaşı'nda görmüşlerdi ve bize çok direnmeyeceklerdi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olaylar için kısa bir başlangıç bölümü, uzun zamandır yoktum ama şimdi burdayım..

iyi okumalar canlarım<3

-melina..

(bu arada dm'den bana gerçek adın melina mı yoksa kitap için mi böyle bir isim kullandın diye soran birkaç kişi olmuştu. onlara yanıt verememiştim. gerçekte de ismim melina, kitap karakterinin isminin melina olmasının benimle hiç ilgisi yok, ismimi sevdiğim için öyle yaptım)

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin