Herkes şok olmuş gibi selinaya bakıyordu ben ise gülümsüyordum. Tam tahmin ettiğim gibi saray yer altına gizlenmişti. Enerjisi hala hissedilebiliyordu. Belki de halk da hapsedilmişti ve kurtarılmayı bekliyordu.
Yamaç:
-o ne demek ya nasıl yer altında!
Alaz:
-sarayı yer altına mı saklamışlar?
Evan:
-inanılmaz..
Melina:
-biliyordum! Yok edilmediğini hissediyordum belki de. Bir giriş olmalı. Belki de halkı hapsetmişlerdir. Biri daha var ve hayatta. Yaşa ağacı bunu söyledi bize. Belki de aşağıdadır kurtarılmayı bekliyordur. Selina tam olarak ne hissettin?
selina:
-senden aldığım sihri kullandım melina ama kendi sihrimi de çok kullandım ve şu an çok yorgun düştüm. Hissettiğim şey ise güçlü bir koruma enerji dalgası. Ve bu enerji dalgası senden hissettiğim enerjiyi koruyor gibiydi.
Yamaç:
-yani ateş enerjisini koruyan bir sihir hissettin.
Alaz:
-bu inanılmaz. Krallık hala burada demek olur bu
Evan:
-evet ve halkın ve kraliyetin yaşama sansını yükseltir.
Selina:
-ayrıca bir de ufak bir enerji kırıntısı. Nasıl desem.. biri kesik kesik sinyal gönderiyor gibiydi. Birinin normalde fark edemeyeceği bir enerji. Bitkiler bunu hissetti ve bana iletti.
Melina:
-yani aşağıda biri var ve fark edilmek istiyor. Güçü bir enerji gönderemiyor olmalı.
Evan:
-ya da güçlü bir enerji gönderip burayı bilen tek kişi tarafından fark edilmek istemiyor olabilir.
alaz:
-evan haklı. Bunların hepsini alayla yapmış olmalı. Eğer aşağıda biri varsa kaçtığını öğrenmemesi için bunu yapıyordur.
yamaç:
-peki diyelim her şey böyle. Aşağıya nasıl ineceğiz?
Abim dediğinde çok haklıydı. Bir yolu olmalıydı ama nasıl? Kimse bir cevap vermemişti. Herkes düşünüyor olamlıydı.
Tahminimce gizli bir kapı olmalıydı. Bulunduğumuz alan oldukça açık bir alandı ve burada dikkat çekmeyecek bir geçit olmalıydı. O an gözüm yanında bulunduğumuz kayaya ilişti. Bulunduğumuz bölge eskiden sarayın üstünde bulunduğu bölgeydi. Ve sarayın altında bir kaya olması ihtimali hiç mantıklı değildi. O an zihnimde ampul parlamıştı bile. Yanında durduğumuz kayaya yaklaşttım ve dokundum. O an herkes kafasını bana çevirmiş ve sorgulayan gözlerle bakmaya başlamıştı.
Yamaç:
-nabıyorsun abicim?
alaz:
-bir şey mi buldun ateş perisi?
Melina:
-sanırım..
Selina:
-ne gibi bir şey. Normal bir kaya. Bizim krallıkta da her yerde var.
Evan:
-melina??
melina:
-evet sizin krallıkta da her yerde var. Bu yüzden dikkat çekmeyecek bir kapı olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasyiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...