„Mami!" zakřičím přes dům při zamykání dveří.
„Ty už jsi doma?"
„Jo."
„Za chvíli bude večeře."
„Dobře."
Po večeři jdu do svého pokoje a konečně po těžkém dnu ulehám do postele. Do oken bubnuje déšť a hřmí. Blesky se objevují na černém nebi jen málo. Povzdychnu si a zaposlouchám se do hlasu kapek. Znenadání jsem uslyšela něco jiného. Někdo mi bouchl do okna. S leknutím se přesunu k oknu a dívám se, kdo to mohl být. Nikoho nevidím tak nechávám otevřené okno, aby se mi na noc lépe spalo. Opět mě pohltí moje postel já zavírám oči.
„Megan," zašeptá někdo a tím sebou trhnu a rychle se zvednu. Proboha Jake.
„Jak ses sem dostal?" ptám se ho vyděšeně.
„Oknem." Mrknul. Takhle se nechová. Nikdy.
„Co po mně chceš?" Jake si sedá vedle mě na postel a chytá mě za ruku. Nechávám se unášet tím pocitem, který jsem při něm nikdy necítila. Neměla jsem z něj strach. V tuto chvíli jsem byla ráda, že je tady se mnou.
„Jaku, děje se něco?" Podívá se na mě a dlouze si mě prohlíží. Palcem mi přejíždí přes dlaň a mně se podlamují kolena. Je to možné?
„Je mi to líto," řekne.
„Co?" Nechápavě zvednu obočí.
„To, že jsem ti ublížil, ani nevím, proč to dělám. Ve skutečnosti se mi líbíš."
„Já, já se ti líbím?" Neodpovídá jen se na mě dívá. Naklání se ke mně a naléhavě se mi přilepí na rty. Alkohol.
„Jaku počkej, ty jsi pil?"
„Mám tě rád," říká mi.
„Myslím, že by jsi měl jít."
„Chci být tebou."
„Dobře," pohladím ho po tváři a čekám až usne. Do půlnoci jsem seděla na posteli a koukala se na něj. Dnes byl na mě hodný. Je to díky alkoholu nebo se změnil?
„Megan?" promluví ke mně.
„Proč nespíš?"
„Pojď ke mně, prosím."
„To nemůžu."
„Prosím."
„No dobře," povoluju a lehám se vedle něj. Přitahuje si mě blíž k sobě. I když je opilý, nádherně voní. Koukám se mu do očí a snažím se najít odpovědi na všechny otázky týkajících se mě.
„Jsi tak nádherná."
„Polib mě," vydechla jsem. Jeho rty se na mě nalepily. Ten úžasný pocit bezmoci bych mohla prožívat pořád dokola. Je to pocit, který prožijete jen jednou v životě. První polibek. Ano je pravda, že mě Jake políbil i předtím, ale nikdy jsem to nechtěla.