88.Kapitola

5K 295 13
                                    

Harry

Její ruka mě uklidňuje. Dokážu díky ní zapomenout na všechno, co mi teď pobíhá v hlavě. Vím, že jsem to neměl dělat. To s tím, že jsem jí řekl o té vraždě. Neměl jsem na vybranou. Nebudu riskovat Meganino srdce za jednu lež. Lež jejího otce. Jack je hajzl. Byl a bude, ale není konec. Vím to. Takhle to nenechá na to ho znám moc dobře, tedy můj otec ho znal nejlíp. Znal ho lépe než kdokoliv jiný. Je docela vtipné, že nejlepší přátele se ze dne na den stali nepřáteli. Jednu věc nepochopím. Proč vůbec Jack chtěl abych zabil jeho ženu. Je pravda, že musím splácet problémy a průsery, co udělal můj otec, ale proč ona? Nejhorší na tom bylo to, že se nebránila. Věděla, že to nedělám dobrovolně. Ona byla ta, která mě povzbudila abych to udělal a nedělal si z toho hlavu, ale jak mám žít s tím, že jsem zabil matku svojí lásky? Jak? Je to tak zvrácené, že se v tom sám ztrácím. Po dlouhé době si uvědomuji, že Megan vstoupila do mého života a změnila ho. Láskou. Láska byla něco, co jsem neznal. Něco o čem jsem slyšel, ale nikdy jí necítil. Jack je bezcitný. Nechutný. I kdybych nenáviděl Megan jakýmkoliv způsobem, nikdy bych na ní nevztáhl ruku. Tedy od té doby, co jsem k ní začal něco cítit. Nikdy bych nedokázal ublížit jejímu nevinnému srdci. Je pro jediná. Dává mi život, který jsem ani nevěřil, že budu mít. O sobě jsem vždycky přemýšlel jako o někom, kdo nemůže být milován. Někdo, kdo nikdy nepocítí ten hřejivý pocit lásky, ale žena po mém boku. Žena, která teď pláče na mém rameni to dokázala. Dala mi to nejcennější. Lásku. 

„Lásko tak moc tě miluji," povím ji a odtáhnu se na dostatečnou vzdálenost tak abych jí viděl do těch nádherných očí. Z pořád nateklých očiček padají slzy jedna za druhou. 

„Harry také tě moc miluji," říká mi. Její rty se přilepí na ty mé. Cítím slané slzy ve svých ústech. Odtáhne se.

„Slib mi, že už si budeme říkat všechno," promlouvá ke mně.

„Už žádné lži." Pokroutím hlavou. 

„Nedáme si čaj?" zeptala se mě. 

„Jo, nachystám zatím deky," odpovím ji. Megan odejde z místnosti udělat čaj. Já mezitím ze skříně vytáhnu dvě deky. Dám je na dřevěné křesla, které jsou umístěny před velkým francouzským oknem. Sedl jsem si a zabalil se do tmavě červené deky.

„Tady je zázvorový," oznamuje mi a do ruky mi strká hrnek s obrázkem Shreka. Pousmál jsem se nad obrázkem, který na něm byl. Megan se usadila vedle mě a udělala to stejné, co já před chvíli. Na jejím hrníčku byla Hello Kitty. 

„Lásko?" řeknu po chvíli.

„Ano Harry?" Podívá se na mě.

„Nic. Jen, že tě miluju." Usměju se.

„Já vím." Pak už se dívám z okna na zapadající slunce s kapkami deště, které se přilepují na okno.

Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat