52.Kapitola

5.3K 277 6
                                    

Domem se rozezněl zvonek. Vyskočila jsem ze sedačky a šla svižným krokem ke dveřím. Po otevření na mě s úsměvem čekal, no nevím jeho jméno. V rukou drží dvě plné tašky. Nevím čeho, ale doufám, že to je jídlo.

,,Ahoj pojď dál," začala jsem mluvit prvně. Pokynula jsem rukou a on vešel beze slova dovnitř. Aha. Zastavil se a čekal až zavřu.

,,Půjdem do obýváku?" zeptala jsem se ze slušnosti. Jeho ramena se zvedla a už jsem začínala být naštvaná.

,,Ty neumíš mluvit?" vyštěkla jsem na něj. Jeho koutky začaly cukat.

,,Čekal jsem jak dlouho to vydržíš," zasmál se.

,,Ty seš idiot," uculila jsem se.

,,Donesl jsem jídlo," řekl mi.

,,To je super, mám hlad," vyjekla jsem. Pomalým krokem jsme dobelhali až do obýváku. Tašky položil na stůl a sedl si.

,,Co jsi koupil?"

,,Se podívej." Ve vteřině jsem vlezla do jedné z nich a vyndávala jsem všechen obsah na stůl. Tyhle věci miluju. Čokoláda, brambůrky, popcorn, bonbonky.

,,Neee, ty jsi koupil kyselý žížalky," zakřičela jsem a poskočila do výšky. Vystrčil na mě zuby a uchopil do ruky brambůrky. Otevřel je a nacpal si pusu.

,,Jak se vůbec jmenuješ?" zeptal se mě.

,,Jsem Kyle," odpověděl mi.

,,A ty jsi?"

,,Megan." Podala jsem mu ruku. Chviličku jsme třepaly. Sedla jsem si na sedačku vedle něj. Nečekaně jsem si vzala čokoládu.

,,Víš, nechci nic říkat, ale jsme prasata," zasmál.

„No a?" mluvila jsem s plnou pusou. 

„Pustíme si film?" 

„Jo rád."

„Co máš rád?"

„Madagaskar," vyjekl. Kluk se dívá na animáky? Jsme si víc podobni než vejce vejci.

„MIluju tu pohádku," udivila jsem se.

„Jo," zaculil se.

Šla jsem do skříně pro nabíječku od notebooku a on mezitím najel na online filmy, kde jej našel. Usadila jsem se zpátky na sedačku a usmála se při pohledu na něj. Byl tak roztomilej koukal na to tak se zaujetím a to teprve běžely mráčky po obrazovce. Za chvíli na nás vykoukl Marty a lev Alex a já už věděla, že dneska bude maraton nejlepších pohádek a že se budu skvěle bavit. Do toho jsem se cpala jídlem a spokojeně jsem koukala na Glorii která se snaží dostat z krabice. Když jsem se zase po chvíli podívala na Kyla smál se. Krásně se smál. Cítila jsem se dobře v jeho blízkosti.









Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat