Dveře se za mnou zavřely a já pocítil úlevu, že už jsem konečně doma. Cítím tady její vůni, ale vím, že tu není. Život se mi obrátil o několik stupňů během chvíle. Miluju ji tak moc až to bolí. Je to fakt na hovno. Všechno je na hovno. Rychlím krokem jdu ke skříňce ve které mám věci, které mi pomáhají, když mi je nejhůř. Drogy. Nešťastně seberu balíček bílého prášku, který si beru sebou do obýváku. Pustím si Fatty Wrap a odejdu do kuchyně, kde vezmu Jacka Danielse. Hraní písničky mě dostane do tranzu toho čeho jsem chtěl. Loknu si a hořká chuť projede mým krkem. Na stůl si nasypu koks, který následně uspořádám kreditkou. Sroluju bankovku a sehnu se. Popotáhnu. Jo. Te ono. Kurva, přesně tohle je to, co jsem chtěl. Jsem hajzl.
„Jsem hajzl!" zařval jsem, ale přes hlasitou hudbu, to slyšet nebylo. Jsem fakt zkurveně smutnej a nešťastnej. Jak jsem mohl celou tu dobu být sám s těma děvkama. Potřebuju další dávku. Na stůl opět nasypu bílý prášek. Jsem znechucenej sám sebou. Musím se přes to dostat. Seru na ni. Seru na svůj život. Znovu se napiju.
„Láska je na hovno!" znovu zakřičím. Z kapsy vytáhnu trávu a zapálím si jí. Tohle jsem ještě neudělal. Budu v hajzlu, jestli takhle budu pokračovat. Tento den byl strašnej a ty další? Ty budou ještě horší. Neskutečně rychle ubíhají dny bez ní. Připadá mi to jako včera kdy mě opustila. Nechci bez ní žít. Nechci žít bez ní ani minutu. Neváhám ani minutu a zvedám telefon. Vytáčím její číslo.
„Halo?" uslyším hlas.
„Halo?" řekne znovu.
„Harry?" vysloví moje jméno.
„Miluju tě Megan," promluvím poprvé. Uslyším jak začne brečet.
„Tak moc," vzdychnu a zavěsím. Její vzlyk se najednou ztratí v neznámu a já opět ucítím prádno. Do mozku se mi dostává droga, alkohol a zase droga. Moje tělo upadá na zem a já se propadám do temnoty.