98.Kapitola

4.4K 275 18
                                    


„Omlouvám se, ale takhle se ještě nikdy nechovala. Tak chladně," říká mi.

„Já vím lásko." Konejším ho a přitahuju si ho do objetí. Jemně hladím jeho vlásky a smutný výraz se mění v spokojený úšklebek. Tak dlouho jsme spolu takhle neleželi a neužívali si sami sebe.

„Víš, co mě napadlo?" promluvil do ticha.

„Ne," usmála jsem se a pokračovala v prohrabování jeho kadeří.

„Myslel jsem, že bychom žili společně daleko od všech. Jen my," říká mi.

„To myslíš vážně?" Udiveně jsem pokroutila hlavou a jemně ho políbila na rty. Nemám, co ztratit. Rodiče nemám, teta už o mě očividně zájem nemá, tak žiju jen pro Harryho, protože vím, že když se rozejdeme, budu to já, kdo ho opustí.  

„Půjdeme do pokoje?" Mrkl na mě. To je pako. Harry se zvedl z gauče a bez toho aniž by se na mě otočil šel do místnosti naproti mně. Přiběhla jsem k němu a skočila do postele a začala se smát. 

„Jsi fakt praštěná," usmál se.

„Ale i tak mě miluješ," pověděla jsem mu. Dvěma kroky se jeho tělo objevilo nade mnou.

„Hmm, to máš pravdu," zabroukal mi u rtů. Byl tak blízko. Přesunul se k uchu.

„Ty jsi, ale zlobivá holka víš to?" šeptal mi u ouška a rty se občasně dotýkal mé rozpálené kůže. Svalnatá ruka se mě jemně sunula přes prsa až k lemu svetru s medvídkem. Jak romantické. Přetáhl ho přes hlavu a užasle koukal na můj nahý hrudník. Jeho rty se opět přikovaly na můj krk. Silně vydechnu všechen vzduch z plic. Je tak ohleduplný. Protentokrát.

„Miluju každou část tvého těla," říká tiše mezi líbáním krku. Neodpovídám. Jsem ráda, že dýchám. Alespoň trochu. Svléká mi spodní části oblečení. Žíly na jeho rukou jsou vystouplé a prsty krouží u mého vchodu. Jeho rty se přesouvají k mému obličeji a divá se mi hluboko do očí. Jiskřičky sálají jak v mých tak v jeho. 

„Jsi vlhká," zasmál se. 

„Harry," zamručím. Přitisknu svoje rty na ty jeho a líbám ho nejlépe, ,jak jen umím. Odtáhne se a svléká ze sebe oblečení. Všechno. Ach bože. Není ani normální. jak je nádherný. Už nahý se nahýbá nade mě a znovu mě líbá. Jemně, ale tak citlivě. Bože je to tak dokonalé. Nepopsatelné. Rukou projíždím svalnaté tělo a kroužky dělám cestu okolo vypracovaných břišních svalů.

„Chci tě pomilovat Megan," říká mi na rty. 

„Tak mě pomiluj." Políbím ho a pomalu do mě proniká. Bože, takhle jsem to necítila nikdy. Každičký kousek v mém těle patří jemu. 

„Mmmm," vypustím ze sebe. 

„Jsi tak úžasná," povídá. Pohybuje se jemně a cit, který do toho dává mě zabíjí. 

„Cítím všechno Megan. Všechno," říká zadýchaně. Naše těla jsou na sebe nalepené. Kapky potu nám stékají po nahých tělech. 

„Už nemůžu," vzdychá. 

„Miluju tě," říkám mu.

Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat