40.Kapitola

6.1K 289 5
                                    

,,Harry, neodjížděj," říkala jsem mu když jsem ho hladila po jeho krásných vlasech.

,,Musím. Je mi to líto." Smutně se na mě podíval. Cítim, že se něco stane za tu dobu, co tu nebude. Ryan je sice sympaťák, ale něco mi na něm nehraje. Harry sice říkal, že mu věří, ale jestli je to tak jako u mě, že mi řiká jen polovinu věcí, co cítí tak to není moc dobré. Chci mu říct, že mi dělal ty věci, jak tam nebyl, ale nechci mu kazit radost. Je teď šťastný takže mu nechci jakkoliv níčit jeho štěstí. Taky jsem si vědoma toho, že Harry asi čtyři dny nevydrží bez sexu. Musím doufat, že mě nezklame a nepodvede mě. Stejnak to nepoznám jestli měl s někým poměr. Na sto procent vím, že mi to sám neřekne. Moje láska k němu je ale pořád silnější. Hlavně se sama sebe ptám abych to nakonec nebyla já kdo ho podvede. Jsem přece žena a ty nepodvadějí. Obvykle.

,,Ale neboj se, budem si volat," ujistil mě.

,,Každý den," dodala jsem. Usmál se a políbil mě.

,,Víš, co mě napadlo Megan?" Tázavě se na mě podíval.

,,Ne?" Napodobila jsem ho.

,,Že jsem tě nepozval na rande," zazubil se.

,,To nevadí," řekla jsem mu.

,,Vážně?"

,,Jo, Harry je to v pohodě." Pohladila jsem ho.

,,Co budem dělat?" zeptal se.

,,Mám chuť na něco studenýho."

,,Jo? Dal bych zmrzku," zabručel.

,,Ale tu nemáme," zasmutněla jsem.

,,Zajdem do obchodu?" Cože? Po takové době mám vyjít ven. Myslím tím ven jako mezi lidi. To, že vyjdu na terasu, to se nepočítá. Mohla by to být dobrá zkouška pro nás pro oba. On mě vezme tam, kde můžu utéct a já na druhou stranu bych mohla utéct. Chtěla bych to vůbec? Opustit jeho kvůli volnějšimu životu a taky bych mohla vidět moje rodiče. Divím se, že táta nevyshlásil pátrání po mé osobě, když jsem se neozvala několik týdnů. Vzdala bych se lásky? Vždyť sakra ani nevím jestli mě chce jako napořád. To, že to řekne při sexu. To je povinnost.

,,Jsi si jistý, že chceš abych šla?" Nejistě jsem se zatvářila.

,,Jasně proč ne?" Usmál se.

,,Držíš mě tady dlouho tak se pro jistotu ptám," vysvětlila jsem. Jeho oči potemněly.

,,Držím?" zeptal se naštvaně.

,,Tak jsem to nemyslela." Zvedl se a otočil se na mě.

,,Tak jak jsi to myslela hmm?" zvýšil ma mě hlas.

,,Já, já jen že pře.."přerušil me jeho hlas.

,,Jestli tě tu držím tak vypadni!" zařval.

,,Harry nikam nejdu," řekla jsem.

,,Máš pravdu. Půjdu já," začejel. Vydal se ke vchodu.

,,Harry nechoď!" Běžela jsem za ním. Chytla jsem paži. Otočila a vratil mi.

,,Nedotýkej se mě," zakřičel.

S pláčem jsem se vrátila do obývaku a čekala, co se budít. Už je to tady znova. Lehla jsem si a zavřela oči.

Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat