101.Kapitola

3.8K 274 18
                                    

„Harry, máš minutu na to, aby jsi mi řekl jednu rozumnou větu, jinak je konec," povídám.

„Napořád," dodám.

„Miluju jen tebe ona je jen..."

„Jen co?" Objeví se za ním Charlotte.

„Nepleť se do toho," řekl jí rázně.

„Ona nic, jsme spolu neměli, miluju jen tebe."

„A co ta pusa?" pípla za ním Charlotte.

„Nemluv kurva," zařval. 

„To mi stačí," zašeptala jsem a rozešla se na opačnou stranu pryč od nich.

„Megan, stůj sakra. Slíbila jsi mi, že mě neopustíš! křičel.

„Když mi k tomu nedáš důvod," řekla jsem tiše.

„Co?" 

„Řekla jsem, že tě neopustím do té doby, dokud mi nedáš důvod," zaječela jsem a brečela. Dál. Dál.

„Nesmíš mi to udělat," povídá.

„Nemiluješ mě."

„Miluju tě nejvíc na světě Megan!"

„Kdyby jsi mě miloval tak mi kurva pořád neubližuješ!" Stále mám pocit jako kdybych byla ve své nejhorší noční můře. Asi začínám bláznit. Jak z něj tak z té rádoby milé osoby postávající smutně za jeho mohutnou postavou. Pokaždé, když se podívám do jeho očí, vidím záblesk naděje. Záblesk toho, že když ho opustím udělám tu největší chybu na světě, ale je velmi těžké žít s někým jako je on. Nejde o to, že bych ho nemilovala, ale žít pořád v pochybnostech a nejistotě je unavují a strašně vyčerpávající. Harry je člověk mnoha tváří a já myslím, že už jsem poznala většinu z nich, ale nikdy si nebudu jistá tím kým je. Jeho osobnost je nevyspytatelná, hrubá. Když, ale přijde druhá strana Harryho jsem jako v pohádce a cítím se jako nejkrásnější princezna na světě. Možná se náš vztah nedá udržet na dlouho jen kvůli tomu, že si neříkáme všechno. Nejsem si úplně jistá, že mi lže, ale podle posledních minut mi lhal a to není poprvé. Nejhorší na tom je, že i potom všem, co mi kdy udělal jo pořád miluju tak moc, že jsem schopna mu odpustit. Moje láska je silná a pravá. Z jeho strany si tím nejsem jistá.

„Poslední, co bych chtěl je ti ublížit," řekl smutně. Sklopil hlavu a slzy na jeho tváři mě opět dostávají do situace nerozhodnosti. Opravdu chci odejít a nechat ho tady s ní? Jsem naprosto zklamaná a ublížená, ale nevím jestli jsem připravena opustit osobu, kterou tak moc miluju. 

„Harry," šeptám. 

„Megan prosím, odpusť mi to. Jsem kretén." Kouká na mě a čeká na kladnou odpověď. Za to já mám v hlavě směsku všech těch věcí okolo.

„Prosím." Opakuje se a rozejde se ke mně. Chytne mojí chladnou dlaň.

Láskou ZneužitaKde žijí příběhy. Začni objevovat