Jsem nechutně nasranej a strádám v sobě vztek, který ve mě přetrvával několik dní. Vždycky jsem se nějak uklidnil, ale dnes jsem na hraně. Je mi ze sebe zle. Snažil jsem se být lepší, jak pro sebe tak pro ni. Potřebuju se uvolnit.
„Harry, kdo to byl?" promluví Megan.
„Drž hubu," řeknu. Její tělo sedí nehybně na posteli. Teď jsem si jistý, že nepromluví ani slovo. Z očí jí padají slzy. Jdu do lednice, kde si vytáhnu flašku brandy. Bez zaváhání ji otevřu a vzápětí hltám hořkou tekutinu. Moje tělo se postupně střádá každičkou chuť.
„Harry?" řekne do ticha její jemný, nevinný hlas. Kurva vypadni. Jsem zasranej hajzl.
„Co chceš?" odfrkl jsem hnusně. Cítil jsem její pohled. Cítil jsem její vůni. Bez zeptání se ke mně přiblížila víc než je v této chvíli zdrávo. Rukou se mě dotkla na chladné tváři. Na obličeji jsem měl nechutný úšklebek ze kterého se mi dělalo zle jen když jsem pomyslel na to, jak vypadám v zrcadle.
„Už nepij," promlouvá ke mně a z ruky mi vezme láhev.
„Co si k sakru myslíš, že děláš?" Hnusně se na ní podívám. Ona místo toho, aby odešla tak se usměje.
„Harry, tohle na mě neplatí." Prstem sjíždí po mých lících.
„Nemáš ze mě žádný respekt?" Podívám se ji hluboko do očí a silně ji chytnu za zápěstí.
„Myslím, že ne," usměje se. Znovu. To si ze mě dělá prdel? Svoje sevření zesílím víc a společně s ní jdu k posteli. Jediné místo, kde si můžu vybít zlost. Jsem kurva nasranej, opilej a nadrženej. Jo a taky smutnej, ale to už nikoho nezajímá a jedinej, kdo to dneska schytá je Megan. Žena, která právě teď leží v mém sevření pode mnou. Tak rychle jak jen to umím strhám oblečení z hubeného těla a hned po tom ho svléknu ze sebe. Jsem prase, ale nic jiného než sex nepřipadá v úvahu.
„Teď sklapni," říkám ji a sjíždím rukou po jejím těle. Cítím sám sebe, jak ze mě táhne alkohol. Už jí není tak do smíchu jako před chvíli a víte co? Ani se jí nedivím. Hned potom, co jí vtáhnu do hlubokého polibku do ni vniknu, tak jak to mám rád. Je to už dlouho,co jsme spolu nespali. Nepočítal jsem každý příraz, ale už jsem blízko. Tiše vzdychá. Ví, že kdyby jenom cekla schytala by nechutnou facku. V tomhle stavu jsem schopen udělat všechno a bude mi to jedno. Celou váhou jsem se na ni položil a těžce oddychoval. Po chvíli jsem se od ní odtáhl a usnul jako největší hajzl.