Probudily mě paprsky docházející na mojí tvář. Trošku jsem se zašklebila a pootevřela očka. Rukou jsem hmatala Harryho, který tu nebyl. Smutně jsem si povzdychla a vstala pomalu z postele. Cloumala jsem se až ke skříni, kde jsem si vytáhla černé leginy. Na zemi jsem uviděla Harryho bílé triko. Bez váhání jsem ho vzala do ruky a přetáhla si ho přes hlavu. Ještě jsem si vyčistila zuby a vyšla z pokoje.
„Harry!" zavolala jsem přes celý dům.
„Jsem v kuchyni," zakřičel na mě. Přiběhla jsem za Harrym, který kuchtil snídani.
„Co děláš?" zasmála jsem se.
„Kvůli tobě jsem vstával v 5 ráno. Jel jsem pro stromek, pak pro světýlka a jídlo. Jo a abych nezapomněl, tak ti dělám snídani," dořekl.
„Stačí, když ti řeknu, že jsi nejúžasnější na světě?"
„Ne," zazubil se.
„Tak co mám udělat?" zeptala jsem se smutně.
„Polib mě," zašeptal mi. Naklonila jsem se a vtiskla mu jemný polibek na rty. Tak hebké, sladké.
„Teď mě tak napadlo, proč kvůli mě?"
„Nikdy jsem Vánoce neslavil," povzdychl si.
„Cože?" vykřikla jsem.
„Nikdo mě to nenaučil," usmál se.
„To mě mrzí," řekla jsem mu.
„To nemusí," odpověděl.
„Udělám ti nejkrásnější první Vánoce."
„Tak to se těším," zapředl a políbil mě. Líbali jsme jen chvíli, protože se odtáhl z důvodu toho že se mu pálila moje snídaně.
„Musím udělat nějakou dobrou večeři," oznámila jsem mu.
„Tím se mě ptáš, co mám rád?"
„Jo," zasmála jsem se a začala jíst snídani,co mi nandal na talíř.
„Miluju špagety," řekl mi.
„Na Vánoce špagety?" zasmála jsem se.
„To vadí?" zasmutněl.
„Ne nevadí Harry." Pohladila jsem ho po tváři.
„Něco jsem ti koupil." Podíval se mi hluboko do očí.
„Asi mi neřekneš co," zaculila jsem se.
„Ne, zas tak blbej nejsem Megan." Zvedla jsem se a šla dát prázdné talíře do myčky. U posledního talíře si Harry kolem mých boků obmotal ruce a začal mě jemně líbat na krku.
„Mmm, to je příjemný," vzdychla jsem.
„Jsem nadrženej bejbi," zapředl mi do ucha.
„Tak s tím něco udělej." Otočila jsem se čelem k němu.
„Co by sis tak představovala?"
„Chci tebe Harry." Políbila jsem ho na rty. Nadzvedl mě a došel se mnou do obýváků. Otočil si mě, tak, že jsem měla ruce na sedačce a zadek jsem vystrčila na něj.
„Ošukám tě pěkně zezadu," uchychtl se. Leginy mi dal do půlky stehen a tvrdě ho do mě strčil.
„Sakra Megan," vzdychal.
„Přidej," hekla jsem. Jak jsem řekla tak udělal. Jeho tempo je tak intenzivní, že mě překvapuje, že vůbec dýchám. Jak já ho miluju.
Dobré ráno a Veselé Vánoce všem ♥ Chci vám poděkovat za všechno. Jsem ráda, že vás mám. Vychází mi to tak jak jsem chtěla. Vánoce na Vánoce :D Tak teda hodně dárečků a nezlobte :*